Idag bär de iväg:)

Ja idag ska vi på semester. Våran riktiga första semester tillsammans som familj...eller nä de var de ju förra året, då var vi ju till stockholm, till grönan...Men jag var höggravid då, så de var lite jobbigt med allt då...
Hoppas att de blir bättre nu, men de tror jag då. Ska väl börja packa snart. Vi pker till Örebro ikväll. Ska på lekobuslandet där imorgon. Syster, Max och Stefan kommer dit me...guuud så kul, så Melwin och Max kan leka tillsammans därinne. sen antar jag att vi går och käkar nånstans... På kvällen sen åker vi till Norrköping, ska på kolmården på måndag, såg att de skulle vara fint väder där då..skööönt.
På tisdagen blir de nog lite shopping i Norrköping innan vi drar till Fagersta till Nadja och Jim...Vill myysa lite med Änglah, Måste köpa en present till henne me:) Melwin har ju fått såå fint av dem, ja vi med förresten när de var hit och hälsade på.

Kl 10.00 idag skulle vi alla i LijasHol träffas och bygga om karusellen nere vid lekplatsen, så ungarna har nånstans att leka. De blir bra de...
Måste klippa gräset innan vi åker oxå, sen till Vansbro med Ester, hon får vara hemma med mormor och morfar...Lugnast så:)

Igår blev de vinbärssafts kokning och bakning av bullar:) Ska ta med en påse till mamma och hon fick en saftflaska igår när de var hit, men då var inte bullarna klara.
Guuud vad skönt att solen är framme idag då...Man mår så mycket bättre, piggare oxå om inte annat...
Var ner till Hoss Micke och badade bastu igår kväll...Melwin var oxå me, han sprang väl ut och in men tror att han tyckte att de var ganska skönt iaf:) Ska dit sista helgen i varje månad nu framöver. Fast första helgen kan vi inte, då är vi i karlstad på folkracefestival.Man blev ju helt lugn och armonisk av ett bastubad ju...guuud så skönt de va. De var Micke, Trilling Patrik, Johnny, jag och Melwin.

Ååååå vad jag längtar:) Tiden går så sakta...

Nä nu ska jag väcka min underbara sambo så vi får äta lite frukost innan vi ska köra igång med allt:) hehe...
Tror jag ska sätta på lite tevatten...Och koka några ägg...Till mig och Melwin.

Får se om vi tar med datorn annars så hörs vi på onsdag en sväng innan vi ska ut på nya äventyr:)
Puss och kram alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0