Inte många timmar kvar!

Nä n är jag nära:) Ledig i tio dagar...guuud så skönt men ska ju ut på nåt hela tiden så de dagarna kommer väl att gå fort...*SUCK*
Tänk om man kunde vara lyxhustru...guuud så skönt...hihi. Men för att kunna bli de så måste vi ju gifta oss först annars är man ju ingen hustru...hehe...

Ska plocka godis på konsum imorgon när jag slutar vid nio, för sen kommer Johan och Lisa och hälsar på oss...Roligt. De hann inte in nåt när de var till stugan så de skulle komma imorgon under dagen:) Ska bjuda på nåt gott att käka:) Roligt att hundarna kan busa oxå:)

Vi åker på semester redan på lördag, då drar vi till örebro och sover där på camping en natt, så vi kan åka till lek och buslandet på söndagen. Sen på kvällen då drar vi vidare till Norrköping och på måndagen ska vi på kolmården...På tisdagen åker vi vidare till Fagersta till Nadja och Jim och sover där en natt...Sen bär de hemmåt på onsdagen. Måste hem då och tvätta allt och lmna Melwin hos mormor och morfar, för på tordagen drar vi till Tallin:) med sportsbyggs folket, hehe. Nice nice. Kommer hem på lördagen, sen är de jobb på söndag igen...*SUCK*

Fasiken va kallt de var inne hemma igår...fick lov att göra upp en brasa...sååå varmt och skönt:)
Imorgon blir de nog att koka saft oxå:) Hoppas jag hinner innan de kommer...Gud så gott med hemma gjord saft.
Måste baka bullar och göra lite kakor nån dag oxå, de var lite tomt i frysen nu...

Ja just ja Helena och Herman kommer ju imorgon med...Hoppas att de är som du säger. Vi får hålla tummar och tår för henne nu...Gud vad skoj de skulle vara:) hihi.:.
Måste planera in vilken helg vi ska till Jennie oxå till Halstahammar, så vi kan gå på ikea i Västerås:)
Sku ju till Ikea på vägen hem från tallin oxå. Vi svänger in i barkays ikea, de är nog de bästa alla dem alla:) Har hittat lite på nätet som jag ska köpa...:)

Kom ju på och tala om att jag har ju tagit ur mitt löshår, efter 3.5 månad...Snacka om tomt nu, snacka om tunt hår då. Men jag måste färga mitt sen ska de banne mig i nytt=) Klarar mig inte utan de...hehe.
Håller på och tar bort mina naglar me, känns som om mina egna naglar måste få vila, har ju haft på tippar i snart ett halv år...Mina naglar är sååå tunna ju.

Ska ta lite kvällsmat nu... Kanske varm oboy..är så kallt här inne me...Jobbar ju!!!

Saknar min BÄST fakstiskt, har blitt väldigt lite umgänge nu på slutet...men vi har ju jobbat som tokar och varit på semester åt alla håll och kanter:) 
Älskar min familj!
Puss och kram alla...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0