Me like:)

Ja tycker faktiskt att de är skönt med en molnig dag och lite regn...De behövs verkligen.  Synd för Melwin bara nu när de blev varmt i hans pool då blir de dåligt väder. Han måste ha varmt om han ska bada:)
När jag jobbade i tisdags så var vi till Plasket och badadae. Johnny och Melwin var oxå me. De var 30 grader i vattnet...hehe...Nö varmt. När vi skulle till Gensen och bada i onsdags så grinade Melwin som en tok för han ville ju till bassängen, de var ju så varmt där sa han. Men när vi kom till Gensen så badade han allt ändå...De var ju ganska varmt mamma sa han där:) Mino och Loke kom och badade med han då me...De har verkligen saknat varandra...

Ja du Anna de ordnar sig ska du se...Ni hittar nog nån rätsida på de där. De dyker nog upp nåt hus snart ska du se...Håller tummarna för er iaf. Tråkigt när ni bor 10 mil från oss... Ja just ja ni är ju på folkrace idag i filipstad...Hoppas att de går bra för Henka... I regnrusket...
Fredda tjatade ju på oss att vi skulle komma ner men orkar inte. Jag jobbar ju till kl tre oxå sen vill jag bara hem och bara vara och mysa med min underbara familj...

Gud vad kul att ni sålt erat hus...Hoppas att du blir att må lite bättre nu då...eller de gör du väl redan för en annan sak iaf:) hehe...Sååå glad för eran skull...

Åååå hittade så fiina husbussar/husbilar igår, alltså de blir en sån snart, gansa billiga me, då kan vi ju ha kvar passaten ia:)
Fast de vore ju bäst om den kunde säljas...Vill ha en gamlare skrutt och åka runt i...Hehe.

Nu harr jag äntligen köpt en trimmer till Ester, började klippa henne igår men hann inte klart med hela henne, så de ser nästan ut som om hon har skabb...hehe. Hon blir så söt när jag klipper henne, eller ännu sötare heter de kanske.
Måste fixa en förstorning på henne som jag kan ha i hallen sen när den blir klar. Har bestämmt mig att jag ska börja med den nu:) Har hittat en sån fiiin tapet uppe på tapetaffären:) Sen med mina nya klädhänger så blir de perfekt, och när vi tar ner panelen... Nytt golv ska in oxå med golv värme:) Men jag tror vi tar tapaterna först:)

Hoppas min kära sambo fixar de där nu då;) hihi...
Älskar min familj så mycket...finns inte ord sm kan förklara min kärlek till dem... Lööööööv uuuuu. Min lilla gosse betyder allt...Tänk om Leo hade varit med oss oxå, Han hade nog kunnat gå´nu, de gjorde ju Melwin när han var 10 månader. Han och Melwin skulle ha lekt som tusan... Gud vad jag saknar Leo.
Älskar mina underbara vänner me.
Skulle ha träffat Jennie idag och käkat nåt men vet inte om jag hinner, annars får vi ta de imorgon:)
Ställer upp för mina vänner till 100%

Nu ska jag duka fram lite frukost, får se om min dam vaknar när de luktar Kaffe:) hehe...

Puss och kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0