Ny vecka!

Jajamen, faan vad dagarna går fort. Framförallt helgerna. Har ju jobbat i helgen oxå...Nu har jag bara två nätter kvar hos denna brukare, sen får vi se om jag blir flyttad eller hur de blir, vill ju ha heltid:) De blir ju bara 50% hos denna annars, och sen kommer jag ju närmare hemma:)

BÄST har nyss varit här och fått kaffe, hon hade slut på de hemma:) Åååå stackarn, hon har tandvärk oxå, fy rutti, och de hade ingen akut tid föräns vid halv tre...Stackarn...Tomt åt henne oxå tror jag när Signe är hos sin pappa.

Åååå, ni skulle ha sett, igår kväll kom de ett rådjur på våran baksida som stod och käkade äpplen från Svärmors äppelträd. (Hon fick de när hon fyllde 25) Johnny skulle ut och ta kort på de, då började de springa rakt mot honom, sen började den skälla och springa ut på åkern:) Jätte fin var den. Tänk om fick ha en sån och gosa me:)
Melwin ringde till farmor och farfar och talade om de, han var sååå stolt:)

Nu ska jag gå ut och plocka av de sista svarta vinbären så jag får koka den sista saften:) Sen måste jag sy gardinerna till Tv-rummet...
Måste kolla efter nya tapeter dit me, Vi pratade om de igår och vi ska nog byta den som vi har om fondvägg me, finns ingen som passar den vi har nu...Men jag vill ju så gärna ha den kvar:) den är ju såååå snygg! Den är verkligen vi:)

Ååååå, till helgen blir de Karlstad. Längtar så jag tror jag dör...Shopping, hela fredagen sen blir de folkrace lör och sön. Men ska nog ta en tur till lillasyster på lördagen, hon ska ha 20-års kalas:) Vill dit med en present:)
Sååå skoj och bowla på lördagen, roligt att vi gjort de till en tradition...Förra året kunde vi ju inte åka dit men de var ju för att jag var höggravid då...
Johnny ska meka hela dagen idag så han blir helt klar med bilen, så är de bara att lasta på fredag innan vi ska åka...
*LÄNGTAR*

Var på MEANDI party igår hos MAGGIS. Faan vilka fina kläder de var då. Köpte 2 klänningar till mig. Ska köpa kläder till Melwin på nästa party som Ulrika ska ha i sep. Måste dela upp de...Hehe. De var sååå snygga klänningarna.
http://www.meandi.se/sv/produkter/08254001.aspx
http://www.meandi.se/sv/produkter/08253001.aspx

Ååååå, vill ju nu, *LÄNGTAR*...:)

Puss och kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0