Så trött...

Men de är väl kanske inte så konstigt. Har ju fullt upp hela dagarna.
Lämnade Melwin på dagis kl 9.00 i morse sen var jag på mitt viktiga möte:) Sen var de bara coh göra rent räkboxen på ica, vidare till Hemköp och fylla på godis. Sen hem och äta lite och plocka ihop alla saker överallt. Hann med och baka lite matbröd oxå:) Hämtade gullungen på dagis kl 2, vidare till mamma en sväng innan jag skulle börja jobba 15.15. Jobbar här nu till 15.15 imorgon. Börjar hos en annan brukare imorgon kl 15.30 - 20.30 så jag kommer vara lagomt mör imorgon kväll. Hem och sova lite och sen åka och få lite tårta hos Rosi, sen jobba ett dygn igen. Suck.Vill ju vara hemma och mysa med familjen...Men men, måste ju ha de där förbaskade pengarna...*SUCK*

Längtar och längtar!!!!:)

Johnny tog åt sig och jobba extra imorgon..sen ska väl han hålla på med folkracebilen hela helgen...Ja som sagt, vi får d eju inte tråkigt i våran familj precis.
Skulle ju ha hunnit och plocka av de svarta vinbären oxå, innan fåglarna tar dem.:)

Älskar mina pojkar och mina vänner är de bästa jag har:)
Puss och kram alla...

Kommentarer
Postat av: Magda

Då ses vi i Karlstad då :)

2008-08-26 @ 19:07:02
URL: http://christinamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0