Semester veckan...

Nu har vi varit iväg på en liten semester tripp. Åkte till Örebro Gustavsviks camping i lördags och bodde kvar där tills på tisdagen.
På söndagen var vi till Lekobuslandet i Örebro, skit skoj var de. Syster, Max och Stefan var oxå med dit...Max och Melwin lekte som tusan. eller ja de gjorde jag och Johnny me. Var ju skit skoj och åka rutchkana och springa i hinderbana. Fast jag tror att Johnny gillade pistolerna mest eller trampcyklarna. Sen bar de av till gustaviksbadet, upplevelsebadet hette de. Vi bubblade, åkte vattnerutchkana och var i bassängen som de fixade vågor i. Melwin skrattade så han grinade tror jag, när vågorna kom.
På måndagen åker vi till Kolmården, var där över dagen bara, så slapp vi dra på husvagnen. Vi sov kvar i Örebro hela tiden.
På tisdagen åkte vi till Nadja och Jim...Käkade kina mat så jag trodde jag skulle spricka:) Shoppade lite, köpte ett par nya skor, en fleesetröja och ett leksaksgevär till Melwin.
På onsdagen åkte vi hem, igår alltså. Var ju tvungen hem och plocka lite godis...Måste jobba i mellanåt oxå:) Bäst var hit och fick lite kvällsmat och Tine kom en sväng... Har drömt om dig Tine hela natten nu...Usch vad jobbigt du måste ha de. Men jag finns här. Lovar!
Johnny klippte gräset. allt måste fixas, för vi ska ju iväg idag igen:)
Idag drar vi tll Tallin, Men Melwin får vara hemma hos mormor och morfar och Ester så klart... Gud vad glad hon blev igår när jag hämtade henne... Ska bli så skojigt...eller vad säger du Emma:)

Tänkte att jag inte skulle skriva så långt så du slipper läsa så mycket Jim men jag kan nog inte skriva korta blogg inlägg...hehe. Du får stå ut med att de tar lite tid att läsa min blogg...

Älskar mina pojkar över allt annat...
Mina vänner är oxå underbara:)
Vi hörs på Lördag...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jim R

Daxs att blogga Mona igen:) Händer de ingenting just nu:) Hälsningar Jim R

2008-08-18 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0