Tallin resan:)

Hur jäkla skoj som helst. Förutom att de gungade som faan på dit resan, så jag sov inte en blund...Inte Emma heller. Fy vad hemskt de va alltså. Jag låg och tänkte på Melwin hela vägen till Tallin...Johnny han sov väl som en stock och märkte knappt inget..Hihi...Hade skit trevligt hela resan eller vad säger du Emma:) hehe. Esa är kung...Herrej'ävla vad han har härjat...hahahaha...
Fint väder i Tallin, varmt och skönt. Shoppade lite kläder och massor med alkohol. Fick en stoooor whiskey flaska av svärfar:) tror att de är typ 4 liter i flaskan eller nåt...Hehe. Sa bara att en sån där skulle jag vilja ha, hämta en då sa Per och köpte den åt mig:) Snäll svärfar jag har...hehe.
Fick en slant med mig oxå av Per som jag skulle köpa nåt till Manfred och Melwin för men jag hittade bara till Manfred, och till Melwin köpte vi lite på båten och en sparkcykel på barnens hus i västerås... Hittade en matta med spiderman oxå, men vågade inte ringa svärfar och be efter mer pengar, han sa att jag skulle ringa om jag hittade nåt mer, men vågade inte riktigt...hehe.
Resan hem var betydligt lugnare, blåste knappt inget.
Var in på Ikea i Barkaby och shoppade oxå:) Måste ju in på ett Ikea om man är i närheten...:) Köpte en stooor blomma, krukor, små blommor, rullgardin till "lisstugo", nya kaffe glas åter igen:) Och lite smått och gott, ljus och sånt där.

Idag har jag städat...grovstädat hela huset, *PUST* Men nu är de klart iaf...De behövdes verkligen:)

Äntligen får jag sova hemma och myyyysa ikväll. Ska upp och handla så jag kan göra en fruktsallad tills ikväll:) Är sååå sugen. Har ju jobbat två nätter nu,
Ååååå jag har kanske fått jobb:) hurra hurra. Jag har ju bara 100% tills den sista aug, men nu kanske de har löst sig till framtiden:) Sköööönt. Men de är på en annan arbetsplats:) Helst hade jag ju varit kvar men men vill ju ha ett heltidsjobb:)

Nu kom Madde och Signe så jag ska gå ut till dem och vara social:)
Älskar mina pojkar och mina underbara vänner...
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0