Borlänge imorgon...

Har varit på kyrkis på fm, hämtade Melwin hos mormor först, han har sovit där inatt, har ju jobbat inatt och Johnny jobbat idag.
Sen var jag på föräldraträff kl 1, de handlade om försäkringskassan, var väl lite nytt som har hänt sen man var hemma för några år sen...

jajamen ska till Borlänge och shoppa lite, fram för allt de sista julklapparna. Har till Lillasyster, Hans och Lillebror kvar...Vet vad jag ska ge Malin och Tommy iaf men inte Hans...Men men ska väl hitta nåt bra.
Underbara mamma ska med oxå...tror hon bara hade ett paket kvar att köpa, till storasyster:)
Älskar att julhandla. Älskar att köpa julklappar...och få klappar me förstås:)
Ska till Konsum först bara och plocka lite godis, så de blir klart...
Imorgon kväll ska jag till Laila på ljusparty eller vad de skulle vara, fika iaf hemma hos henne:)

På lördag blir de julbröds bak hela dagen, med mamma och Hans, lilla bagarkungen Melwin ska vara med oxå..hehe. Han hjälpte ju farmor och farfar, mig och Johnny och baka förra året...
Vi ska väl dit och för elda lite imorgon, om ingen annan varit dit vill säga...
På kvällen ska vi till Jan Bertils på 60 års kalas, skoj de...Roligt när man firar de som är grannar. SKoj med granngemenskap:)

På söndag ska vi till kyrkan på kyrkis avslutning och kika på Lucia... Träffa tomten:)
Mormor och morfar ville med oxå, de var ju med förra året oxå...Skoj skoj...

Jaha, vi är bjudna till Säffsen nästa helg men vi kan ju inte följa med, fick ju ingen som kunde jobba för mig:( De två vikarierna vi har ska ju me. Har ju bara en till sen, men hon kunde inte heller. En tjej ska skolas in till veckan förhoppningsvis, så hon kanske kan jobba, hoppas de iaf...
När inte jag kunde följa så ville inte Johnny heller åka...

Åååå, de är ju så mysigt med all snö...får se om vi hinner åka till snöån och åka lite pulka på söndag:) Måste passa på medans snön är här, hoppas att den är här för att stanna.
Mysigt med så mycket tända ljus nu me...
Har fixat iordning sååå fina adventsljusstakar:)
Kommer bilder snart...

Är ledig nu tills nästa fredag, sååå underbart skönt.

Älskar min familj, ni betyder allt. ♥
Mina vänner är de bästa jag ha, man ska hålla hårt om dem, för de växer inte på träd precis...♥
Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0