De närmar sig:)

Jajamen de närmar sig julen. Dagarna går så fort.
Idag har vi haft fint besök av Nadja, Jim och Änglah:) Käkade mat och fikade lite...Bara umgicks... Söt hon e lilla Änglah...

Tog fram granen igår och pyntade den, har lagt under alla klappar som tomten varit hit med=) Kommer fler på torsdag...Kommer att bli överfullt antar jag:) hehe...
Gud vad jag längtar till pappa, syster, Maria och Hans kommer upp...Saknar er så:) Mysigt och få fira med er iår, och mamma och Hans, fast de blir på juldagen men de gör ju inte så mycket. Den som han spar han har:) hehe...

Igår kväll var vi till svärföälrdrarna på kalas. Fick smörgåstårta... Per fyllde år i onsdag...Johnny glömde helt bort de, men de är ju inte så konstigt, om han knappt kommer ihåg när han själv  fyller, Han gav ju Melwin paket en dag tidigare än vad han fyllde, så om han knappt kommer ihåg när sin son fyller år, hur ska han då komma hon sin fars födelsedag...Hehe. Tror Johnny har lite mycket i huvudet... Synd bara att inte nån kunde påminna honom i tid så han hade kunnat ringa Per och sagt grattis...men men bättre sent än aldrig heter de ju:) Haha.
Hörde att Emma med glömde bort de...kom på de sent på kvällen, men men de är väl så när man har fullt upp hela tiden.

Nä ska nu sätta mig och mysa med familjen lite innan Melwin ska sova...
Tror att min Bäst skulle komma förbi en sväng snart...
Oj vad de rör sig i min mage, tror att de är en riktigt boxare som ligger i magen...hehe.

God Jul alla mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0