♥♥♥

Våran gran, massor med paket. Men de är bara till mig, Johnny, Melwin, Ester, Malte, mamma och Hans. Har inte lagt fram dem som är till Per, Yvonne, Emma, Tim, Madde, Perka eller Manfred, så de fattas några.
Pappa med familj kommer ju på juldagen och de hade massor med paket sa de, mest till Melwin då, som vanligt...hehe.
Som förra året, Melwin fick så mycket paket så han lessnade till slut och öppna så jag och Johnny fick öppna åt honom, så Per och Yvonne sa att de inte skulle köpa så mycket åt honom iår.
De sa jag me, men man kan väl inte hålla sig. Mammas vagn i Ullared bestod mest av julklappar till Max och Melwin, hon köper lika många åt dem:) Så att de ska vara lika...hehe.
Moster skämmer ju bort Melwin oxå, så hon hade massor med paket till han:)
Jag kan inte hålla mig och köpa till Max heller, har köpt ganska många till han me:)...hehe. Min söta systerson.                                       

   Våran gran med massor av paket.

                                            Massor med paket:) Men de kommer mera..Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0