Jul, jul strålande jul;)♥♥♥

Japp närmar sig nu, längtar efter er...Få träffa pappa och Marias nya hundvalp, sååå söt hon e då lilla Sara:)

Väntar på att Helena ska ringa, ska bestämma när under dagen vi ska till Precent i Nås...Våran hjärtlampa a kommit äntligen. Som ska sitta i hallen när den blir klar, Skönt och köa på sig allt innan vi börjar så är de bara att fixa till de sen;) Ska beställa en korgpanel efter nyår oxå..Hihi, kommer att passa så bra med de nya krokarna:)

Fick besök av Emma,Robban och Zigge igår fm, Glöggade lite och hundarna busade som tokar:) Skoj när de har så roligt tillsammans.
På ef efter middagen var vi till Emma och Tim och hälsade på. Tim höll på och slipade trappen. Fick lite te och after Eight.

Madde frågade mig förra veckan om inte jag kunde följa med henne till Borlänge imorgon, och klart jag förljer med min BÄST om hon vill dit;) Ska köpa en sak till Johnny bara, sen ska jag väl kika på lite kläder till mig själv kanske...Hihi, nu när jag är klar med alla julklappar...
Vill ha mera snö...
Imorgon kväll är vi bjudna till Anna och Egon på uppesittarkväll, Gröt och skinkmacka, *MUMS* Bingo så klart, men massor av vinster...hehe.

Melwin ska få vara hos mormor och morfar i ef när jag jobbar, så får Johnny hämta honom när han slutat:) Ska få mat hos dem idag me, alltid lika gott:)
♥♥♥
God Jul mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0