♥♥♥Snart♥♥♥

JAha nu är julen över då, har haft en sååå mysig jul, den bästa någonsin, har fått fira den med både mamma och pappa med familjer, helt underbart. Fast vi firade ju på juldagen men de gör inte så mycket när man fick vara med familjen:) Fick mycket fint i julklapp, fick allt av lillebror, lillasyster och HAns som vi önskat oss:)Allt från Ikea...hehe.
Tack tack:)
Ska lägga upp lite bilder jul snart oxå...men min bärbara dator krånglar lite, har använt för mycket GB så den är sååå seg, måste vänta till 1 januari, då funkar den som vanligt igen:)

Har varit långledig nu, gött gött. men ska väl iväg och jobba i ef...vill inte alls egentligen, har varit sååå underbart skäönt och få vara hemma med familjen, men ska väl försöka jobba så långt fram jag kan. Tog extra skift imorgon me, lite extra kosing när de är storhelg:) Gött gött...

VAr till BÄST och Signe i morse på en morgonkaffe...Blir långt mellan ggr nu, måste ske en ändring...:) Ungarna lekte med Lera som Signe fått i julklapp...Signe sjöng för oss med sin nya karaoke maskin hon fick av tomten, guuud så duktig hon e:)

Saknar mamma och Hans, men de står inte på förän de är hemma igen. MAmma sa att de kändes tungt och lämna oss, men men de måste komma ut och göra nåt skoj, vi finns väl kvar:) Men hon vill ju träffa oss nästan varje dag, Hon tycker att de är sååå tråkigt att hon inte får träffa Max och JEssica oftare, efetrsom de bor sååå långt från oss, så hon tar igen allt med Melwin som hon bor såå nära. KAn inte gå många dagar mellan hon är och träffar honom:)

Idag får jag hem älsklingen tidigare från jobbet, gött gött, de var nööö lite gods idag:) Han är hemma vilken minut som helst:)

Imorgon får vi främmande och ska försöka få ihop en trerätters:) Ååååå de kommer att bli sååå gott:)
Tror de blir en räkcoctail till förrätt, Wokat till varmrätt och kanske en cheesecake till efterrätt:) Ganska smal trerätters, de får inte vara för mastig mat när de är tre rätter för då orkar man ju inte allt...hehe. KAn nog behöva lite smal mat nu efter jul:)
Får se om farfar kommer och skjuter nå raketer för Melwin iår som han har gjort varje år sen han föddes:) förutom första då, då var ju bara Melwin två månader gammal:)

Johnny och Dahlberg och slagit ett vad om vem som kan vara nykter längst, Hahahahahahaha:)
Jajajaja, får se vem som är mest man:)

Nu ska jag sätta mig och bläddra i kataloger som vi fick med posten, alltid lika skoj och se på kläder, snart kan jag börja shoppa till mig igen:) Vill ha tillbak min kropp igen:) hehe...

Nu står de inte på förän vi ska på UL igen...Ååååå vad vi längtar. ♥♥♥

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0