trött trött...

Ja sååå trött jag e då.
Har precis varit till Filipstad och hämtat en bäddmadrass som lillasyster, pappa och Maria var in till Ikea och köpte igår. De var och kollade på en hundvalp:) Mysigt...Ska hämta henne på söndag. En liten Cilla:) De hette Ester när jag köpte henne, men jag tyckte Ester var finare:)

Har beställt julklapp till Johnny och Hans idag:) sen är de bara en till, till Johnny och till Helen&Jörgen:) Seb är alla klappar klara. Har till och med köpt present till Max som fyller den 3 januari. Skönt och ha allt klart i tid:)
Så jag bara kan slappa innan bebisen kommer.
Ska nog ha en riktig gran igår, gud vad mysigt:) Ska ta in den till helgen och klä den så man får skåda den ett bra tag innan den ska ner igen. Är ju sååå fint när alla klappar ligger under oxå:) Har samma papper på alla klappar iår, så de kommer att bli så fint...De luktar ju så gott oxå, man får ju svära lite över att de barrar oxå, de hör ju till julen, eller vad säger du Nadja;)

Har tagit semester på lördag:) Nadja och Jim komme roch hälsar på, på lördag, skoj skoj, synd bara att ni inte kan stanna, men vi får ta de till våren/ sommaren istället, då kan ni ta med husvagnen och vara här på lite semster:) hehe...

Imorgon ska Johnny till Leksand och köpa en folkracebil...Han får då aldrig nog...hehe. Innan de ska vi till mamma och Hans och få middag:) Mammas mat är godast...Hihi.

Sitter nu och väntar på att BÄST ska komma och dricka kaffe och käka mina hembakta bullar. Har bakat julgodis idag...Mums mums.

Mår illa och har ont i magen. Har inte kunnat äta nåt idag...Magsjuka på G kanske:( fy fy...Vill helst slippa.


                                                                                 Melwin tomte på dagis
                                              Melwin tomte på dagis...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0