Älskade sommar!

Guuud vad jag älskar denna sommar...denna värme framförallt. Man känner sig så glad hela tiden och livet bara leker:) hihi... Löööve my life raght now. Får man egentligen må så här bra...Hehehehehe...
Gött och bada och sola...Ska snart åka till stugan och bada lite, bara älsklingen kommer hem från jobbet.
Ska sova där imorgon, guud så skönt, var ett tag sen vi gjorde de. Men de är ju ganska fullt där jämt:) hehehe...
Hoppas bara att vi kan få vara lite ensamma där, skulle vara skönt...
Förstår om Per och Yvonne vill vara där jämt, så mysigt ju. De har fått bra ordning på torpet nu...Hehe.

Har jobbat ett dygn nu, gick ju hur fort som helst ju:) Gud vad jag trivs med mitt jobb, kan ju inte direkt påstå att man är slut när man kommer hem...hehe.
Gött när lönen kommer sen oxå, så man slipper leva på alla andra, sina päron till exempel, de skule inte jag klara av när jag är vuxen...Men de är tur att de finns, skulle inte klara mig utan mina föräldrar...:) De är bra att ha till annat oxå... Umgänge och lite barnvakt kanske...Hihi. Melwin är ofta med mormor och morfar, och Farmor och farfar nu... Tror att Farmor och farfar skulle med till Likenäs en helg och sova där. Ska låna min farmor hus där...Skojsigt, Fast först den helgen så måste jag på oxhälja i filipstad, kan ju inte missa de...Hehe.

Vi bjöd mamma och Hans på tacopaj i måndags...super nice:) Skiiit gött va de. Vi åt som tokar!
 Tittade på åskvädret medans vi åt... Sen kom de en smäll så jag trodde vi skulle flyga ur huset. De slog ner i Hoss Mickes  uthus. Madde trodde att hennes tak skulle lyfta när de small... Fy vad otäck den är alltså...

Vi hoppar över och åker till Höljes ändå, Johnny orkade inte säger han vi åker på semester med husvagnen istället:) Gud vad mysigt:) Bara familjen...
Sen blire Tallin...Suuuper kul de...De är de alltid att åka med dem...

Nä nu ska jag koka soppa tlls älsklingen kommer hem...:)

Älskar min familj, den bästa man kan ha
Puss och kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0