Semesterhelg i Tyfors!

Har haft en helmysig helg i husvagnen med min underbara familj och några av mina vänner. Jätte trevliga människor at umgås med hela helgen:) Har haft en väldigt lugn helg...  De har vart varmt som tusan hela helgen...Rikig värmebölja.
Längtar tills vi ska ut nästa gång med husvagnen och de ska bli snart:)
Johnny fick en till folkrace bil igår och han fick dessutom behålla sin, nu ligger han bara 1 minus...gött.

Sitter just nu på jobbet, hade ju tänkt att vi skulle åka och bada när jag kom hit, men då började de ju så klart att regna och åska som en tok som vi fick vara inne.  Men men..

Imorgon får jag träffa BÄST...Vi har ju båda varit på semester...Ska nog och bada när vi slutat jobbat båda två:)

De känns som om jag har den bästa familjen man kan ha...De finns en sak som saknas just nu och de är ett syskon till Melwin och Leo, men jag hoppas att de kan komma ett litet frö i min mage snart...Vill ju nuuuu...Gud vad mysigt de skulle vara med en bebis. Melwin pratar hela tiden om att han vill ha en Ida... Så jag håller mina tummarna hårt att ett litet frö ska gro snart!

Grattis till Helena och Marcus till tjejen...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0