Vilket Underbart Liv Jag Lever:)

Kan inte på nåt sätt förklara hur ycklig jag är och hur bra jag mår. Är sååå glad för den familj jag och alla underbara vänner. Skulle inte klara mig en sekund utan er...
Var upp till Carros grav i tisdags och lämnade en liten blomma från mig och min familj, kunde ju tyvärr inte närvara på begravning, fast jag gärna hade velat de. Alla sa att de var sååå fint och att Carro fick de finaste avskedet man kunde få. 
Har nyss varit och fyllt på godis på konsum, Melwin var hos morfar under tiden...Ester me. Ester fick stanna kvar där nu när vi åkte hem, hon ska få vara där hela helgen, varmt för henne och sova i huvagn tror ja. Hoppas att platserna är kvar i skuggan så vi kan ställa oss där:)
Har duschar Eser i morse...så nu luktar hon sååå gott...hehe. KLippte klorna oxå, men klippte för långt ner så hon blödde en hel del kan jag lova, var blod överallt...

Nu sitter vi och väntar på att älsklingen ska komma hem, käkar lite middag som blev kvar sen igår:) Åt ju lunch vid tolv...käkade tacos då gött...

Var till Likenäs igår på folkrace, kom hem halv tolv inatt, Johnny fick en bil med sig hem...Vi la på 3 st..men de är lönlöst att få många...hehe.
Ska åka ner till Tyfors ikväll och sove i husvagn med min underbara familj...Åer hem på söndag igen, ska ju jobba då:(
Roligt och få träffa unerbara Anna idag me...:) hehe...ska ta lite nyktra kort i helgen nu, vi får ju bara kalaskort...hehe.
Hoppas bara att de går bra för Johnny i helgen...Och hoppas framförallt att inte Lagergren vinner...hehe.

Måste ta ner tvätten innan vi ska åka och plocka i de sista...
Ha de bra gott folk...
Höres på söndag igen:)
Puss och kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0