Bakning:)

Bullbak på G, till Melwins kalas på lördag...
Har även bakat STORA amerikanska chokladmuffins som ska med imorgon till Ullared, som vi kan käka efter vägen. Ska bli så skoj, att åka med er:) Synd bara att storasyster ska dit på fredag, så vi kan ju inte träffas:( Men tur att lillasyster är med då iaf:)
Ska åka till Vanbro och tanka ikväll när Johnny kommit hem så de är klart tills imorgon.

Har varit på kyrkis idag me, plockat lite godis på hemköp, snacka om att dagarna bara fluger iväg, denna graviditet kommer nog gå ganska fort, eftersom jag har så fullt upp hela tiden.

Ååå ska bli så skoj och ge MElwin alla hans presenter till helgen, han fyller ju på torsdag men han får bara nåt paket då. Han ska få öppna de han har fått från Jim och Nadja iaf, och nåt från oss:)
Han kommer få allt han önskar sig, förutom kanske en sak då... Det vet jag inget om, men vi hoppas på att han kan få ett bidrag eller få en gungställning. De skulle han bli så glad för...

Jaha Per ringde igår och sa att Johnnys gammelfarmor Hulda var lite dålig, uscha...hoppas att de ordnar sig, att de blir de bästa för henne.

Imorgon ska Johnny köpa nya vinterdäck till passaten, vi har ju inge, de var ju så dliga de som vi fick me, till helgen får han sätta på vinterdäcken på bussen oxå, vill inte ha vinterdäcken på imorgon när vi ska åka eftersom de inte är nå halt neråt i landet så är de onödigt och slita på dubben.

Bäst skulle komma på en kaffe sen när hon skjutsat alla som hon ska:) Nybakad bulle till kanske:) Muffinsen får vänta tills imorgon:)

Längtar till jul, de tråkigaste är bara att vi inte ska fira med storasyster, Max och Stefan:( Vill att ni oxå ska vara här...

Älskar mina pojkar♥
Mina vänner är de bästa...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

Är det på torsdag Melwin fyller? Hade för mig det var idag! =) Hahaha.. du ser vilket kasst minne jag har, hehee.. tur att jag inte skickade grattis-sms till dig idag då! Hahaha.. Hoppas han inte slår halvt ihjäl sig med våran present! ;) Kram

2008-11-04 @ 21:15:32
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag har köpt ben och armskydd till honom oxå:) De enda han önskar sig är en skateboard säger han:) hehe, så han kommer bli överlycklig. Faster Madde frågade idag vad han ville ha i present. Melwin svarade, jo en skateboard som man kan köpa hos Nadja och Jim...hehe. Men jag talade om för henne att han skulle få en av er:) Kraaam på er

2008-11-04 @ 21:18:44
URL: http://monagustafsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vaffan! Orättvist att du ska få åka till Ullared! Vill oxå :P

2008-11-05 @ 13:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0