Blåsigt värre...

Jajamen, blåser som sn ute, men de gör väl de när de blir mildväder...
Sak snart gå ut till vägen och möta Rosi och Helena och gå med dem ner till kyrkis. Ska hoppa in till Sandra & Ebba och hämta dem me...Blir en barnvagns karavan:) hehe...
Sandra skulle komma hem till oss sen, hon var lite nyfiken på hur de såg ut hemma hos oss;) Så jag ska kika in till henne med på vägen hem tror jag:)

Var till Borlänge igår med Johnny och Melwin. Köpte lite stjärnor som vi ska ha i fönstren, ljusslingor till framsidan på huset och till lisstugo:) Köpte Skidor till MElwin me, men så klart så tinar snön idag då...Men men han hinner väl:) hehe...
Hämtade Passaten i Ludvika på vägen hem, ååå wow vilken skillnad, En helt ny bil. Nu förstår jag varför alla är så nöjda med sina passater, gjorde inte de förut. Drar mycket mindre bensin. Stod på 130 km när jag åkte från Ludvika och när jag kom till Järna så stod den på 110 km... Inte mycket den drog på vägen hem heller...

Var till Boväng och Anna igår när vi kom hem oxå, med ett litet paket, med en dress vi köpte på Kappahl:) Jätte fin. Rosa så klart...hehe.
Plockade godis på Hemköp och Konsum igår oxå, så jag bara kan ta d elugnt innan jag ska jobba ikväll. Melwin ska sova hos mormor inatt för andra gången denna veckan:) Hon ska lämna honom på dagis imorgonbitti innan hon börjar jobbet, och ävcen hämta honom när hon slutat jobbet:)
Älskar dig mamma, du är den bästa mamman som finns...
Börjar jobbet kl 15 idag och jobbar till kl 18 imorgon kväll...

Du är klockren Johnny. De är väl därför som du är så underbar och för att jag Älskar dig:)
Puss och kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0