♥Fjärilen♥

Ååå längtar sååå efter dig.

Har nyss varit på en promenad med familjen, var ner och tände ljus för våran lilla Leo, och så klart alla andra änglar. Förstår Jennie om de var jobbigt på minneslunden igår...Kommer ihåg förra året när vi var där för Leo, Jätte jobbigt. Men men.
Tände ett ljus på Johnnys farmor och farfars grav oxå.

Igår hade vi lite middag hemma här:) Johnnys Sponsor Anders, mamma och Hans var hit. Super mysigt och super god mat:) Smördegsinbakad fläskfile och potatisgratäng, frysta apelsiner som var fyllda med glass och chokladsås till efterrätt...*MUMS* Kortspel efter de...Jag vann väl en av gångerna:) Plump...

Var till Mora i torsdags, gjorde ett ultraljud på allt i magen, allt såg bra ut fast de var nåt konstigt där jag har ont,fast läkaren kunde inte säga vad,så jag skulle få komma så de skulle använda en magnet kamera, för att se lite djupare... Scary:( MEn jag vill ju veta vad de är, nu när jag har haft ont så länge.
Var hem till underbara syster Helen och fick lunch:) gott gott, var med henne och hennes mamma ner på stan och hittade en sån underbar affär, köpte två små hjärtstenar...Ska dit snart igen, måste till den där affären:) Hur mysig som helst. Emma du skulle älska den affären;)
Var till Dahlberg innan vi åkte hem, MElwin lekte som tusan med Linus, vi fick väl middag och fika innan vi åkte hem:) 
Melwin skickade ner ett kuvert med godis till sin kusin Max som en liten helloween present, längtar tills vi ska ner till er. Saknar er som tusan, men snart kommer vi:) Melwin får många kalas detta år...På lördag för släkten och på söndag för kompisarna, sen blir de två till hos min pappa och sen vid moster Jessica

Snart Ullared...skoj skoj... Shoppa shoppa...
Vill julhandla nu, älskar att köpa julklappar...Längtar till jul så jag tror jag dör, kommer att bli den bästa julen på länge;) Mysigt som tusan:) Längtar...Vill pynta NU...Ska ju vara hemma hos oss under jul iår igen...skönt skönt. Mysigt och fira med familjen och släkten:)

Håller tummarna för dig syster, jag tror att de är ditt redan men men ska inte ta ut nåt i förtid... Håller tummarna hårt iaf:)

Var ute på lite vänliga fredagen med min brukare och gick en sväng med Anna, Egon, Hampus och Anna-Lena. Köpte ett par allvädersstövlar och ett didriksson fodrat regnställ åt Melwin:)
Ett par strumpor till bebisen, en fuskpolo till Melwin och två krokar med hjärtan till mig:)

Älskar min familj, ni betyder allt...vill ha mina systrar här hos mig... Älskar er...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Mona o Johnny för en jättetrevlig kvälloch supergod mat.



karm

2008-11-02 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0