Längtan är stor.♥

Just nu längtar jag till jul:) Ska äntligen få fira den med pappa och familj. De kommer upp hit...mysigt de kommer och bli. Fast lite tomt utan storasyster med familj, men vi får ses efter jul istället.
Vill julpynta, se alla paket, äta god mat och bara umgås med underbara familjen. *MYYYS*
Vill att de ska bli första advent nu först så vi får gå på julskyltning, tänk om de kunde snöa då oxå...Vi ska till Mora på julskyltning iår, och umgås med syster och Jörgen då:)
Ska ner till syster i helgen som kommer, äntligen. Ska in till lillasyster och pappa på vägen ner, så Melwin ska få mera paket...gullungen. HAn kommer och få en så bra sak av moster och morbror...:) Kommer nog användas flitigt... Av pappa och Maria ska han få möbler som han ska få ha på sitt rum:)

Har ju haft kalas för Melwin hela helgen, jobbat lite därimellan oxå, aldrig långtråkigt här heller...

Är så glad för din skull Jessica, att du fått jobb, nu är jag , mamma  och syster inom samma yrke...hehe. skoj skoj.

Var ju ner till ullared förra veckan, men herregud vikken resa...Har nog aldrig haft de så skoj alltså. På vägen ner började de ryka från ratten, så vi fick tvärnita på mototvägen och sätta ut varningstriangeln, men vi såg inga fel så vi åkte igen...inga mer fel sen heller. Ingen aning om vad de kunde ha varit...Men tänk er själva, synen 5 fruntimmer som stannat på mottorvägen och har huven öppen...Hahaha...
Väl nere så shoppade vi järnet, nästan alla julklappar är klara. Under natten sov vi inte mycket, de blåste och slog på taket så jag tror att de var John Blund som satt och slog med an hammare på taket!
Ringde till syster Helen och frågade vad hon önskade sig i julklapp, hon önskade sg ett krukskydd...men jag hörde utan R, så jag frågade om hon menade kondomer...faaan vad vi skrattade åt de.

Imorgon ska inredningen av kontoret påbörjas oxå:) nice de kommer att bli...hehe. Måste hålla igång nu, och göra klart allt innan bebis kommer:)

Beställde en julklapp till Melwin i torsdags och den kom idag, snabba bud. Han ska få en 22 tums platt tv med inbyggd dvd, de kommer nog att uppskattas:) Så kan han se på film i sitt rum...

Ska beställa julklappen till pappa och Maria nu snart oxå, de ville inte ha nån julklapp utan de tyckte att vi skulle lägga pengarna på Melwin istället, snällt av dem, men på jul så ska man köpa julklappar i massor, de är ju de som är de bästa med julen. Att få lägga ner energi och köpa alla julklappar och sen få ge bort dem och få egna...Helt underbart:) Så vi ska dela på en lite dyrare julklapp till dem, blir 250 kr var för mig, Malin och Tommy:) De kommer nog att bli så glada för den iaf:)

Längtar efter bebis nu...Vill veta vem de är som bor i min mage, den växer och frodas iaf, lever loppan i magen vill jag lova:)
Älskar mina pojkar...♥
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0