Nu har Malte anlänt:)

Ja han är en till liten sötis:) Nu har Ester fått hem sin lilla kille Malte. Han hette Max men jag tyckte inte att de passade.
De busar som tokar hemma, ska försöka få bort att de skäller båda två bara, de eggar upp varandra..Hihi. Mina sötnosar.
Jag har lagt upp bilder på bilddagboken på dem:)

Åååå, jag längtar hem, vill mysa med mina älsklingar. Sååå mysigt de är när de snöar! Löööv it, mina julkänslor spritter i kroppen, var in på hjärtats rum innan jag åkte till Vansbro och guese who, jag köpte lite jul saker..Hihi, kunde inte hålla mig.
Ljusstakar och små hjärtan, är helt frälst i hjärtan just nu.

På måndag ska jag hämta passaten oxå...gött gött, nu är de fixad...Super nice, enklare än så var de inte...
Åker nog över Borlänge på vägen hem, måste in på panduro och köpa en sak till Melwins kalender:) Han ska få ha en sån där med ett litet paket varje dag från och med första advent till julafton:) Skulle ha kikat efter lite leksaker som jag kan lägga där i me:) Får se vad jag hinner:)

Var upp med en urinprov till Christina idag, har lite ont i högra njuren, inte bra de inte. Ska kolla om de kan vara uvi annars kunde de vara njurbäckinflammation eller vad de hette...Usch, när ska de ta slut. Hmmmm. Hoppas på bara en Uvi:)

Ringde och beställde tid för bakning i bagarstugo, ska dit om några helger:) Skoj skoj, ännu mera julkänslor:) SKoj och baka med mamma och Hans, får se om Johnny och Hans klarar av och grädda dem...Hehe, men de gör de säkert.
Bakade pepparkakor på kyrkis igår me, Melwin älskar oxå att baka, så skoj, han kanske blir bagare när han blir stor;) Han bjöd Rolle och pappa på sina kakor... Fint hus som Rolle ska hyra...

Melwin är hos morfar just nu:)
Fick tillbaka min mobil med posten idag me, men laddaren till den var inte med:( Så jag är utan laddare...SUCK! Men netonnet skulle skicka en ny till mig så de låter ju bra:) MEn jag tror inte att telefonen är fixad för att de hoppade igång helt plötsligt när den låg här, så jag får väl säkert skicka in den snart igen:(
Kläderna från meandi kom idag me..skoj skoj.

Idag kom de tre julklappar till med posten. Nu har jag bara 4 julklappar kvar:) Ska fixa två av dem till veckan.

Nästa lördag blir de tomteland då, med Per&Yvonne och Co... Kommer att bli så skoj, Tror nog att jag tycker att de är roligare än Melwin:) Hihi...

Längtar hem till mina älsklingar:)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0