Pirrigt!♥

Åååå, vill ha bilden på honom nu:) Har klippt Ester ikväll, hon måste ju vara fin om hon ska träffa sin blivande kille snart:) Hoppas att vi kan åka imorgon och hämta honom:) Skoj skoj...
När vi ändå åker förbi i Nås så ska jag hoppa in på precent och köpa den där lampan oxå, som vi ska ha i hallen, kommer bli så snyggt:) Hoppas att den har kommit bara.

Har jobbat inatt så Melwin har sovit hos mormor och morfar:) Johnny har ju jobbat idag me...

Jisses vad bebisen gör volter i magei magen:) Full rulle vill jag lova. Är så ororlig hela tiden att de ska hända nå knas, är inte så lätt att bara stänga av de tankarna, tyvärr! Längtar sååå till nästa UL. Nästan vecka ska vi till Christina och ltssna på hjärtljuden. Melwin och Johnny ska oxå med och lyssna...
Har fått tid i Mora för en magnet kamera undersökning på min mage som jag har haft ont i, i ett år nu, hoppas att de kan hitta vad de är för fel, eller att de inte är nåt fel, helst...

De blev super bra i skrubben när vi gjorde om...Ska nog hämta tapeterna till en del av hallen imorgon eller på fredag:) Skoj när de blir klart...hihi. De var mönsterpassnings tapeter...SUCK! Men men:)

Snart blir de tomteland då...de var hundra år sen jag var dit, Melwin tycker nog att de är skoj att vara där, tror att han har en bra ålder för att förstå vad de är för nåt...Han ska få lämna en önskelista till tomten...
Nu står d einte på förän de är första advent, som jag längtar:) vill pyssla och pynta hela huset. Hämtade en gran i måndags som vi har satt ute på gården, ska sätta i ljusen imorgon så att de bara är att trycka i kontakten 1.a advent:)

Mamma gjorde potatiskorv med sina arbetskamrater i söndags..gött gött, måste bara ha de till jul, annars är de inge julmat:) Hihi, fast den heter ju morsmors korv, de kommer den alltid att göra. Sen ska mamma, Hans, jag, Melwin och Johnny till bagarstugan och baka bröd:) Vi har kvar lite bröd sen förra året vi bakade med Per och Yvonne...Men måste fylla på förrådet. Hehe. Har inte riktigt spikat datum än men troligtvis.

Gud vad skoj för er mamma och Hans och åka bort över nyår...Hoppas att ni får en riktig semester tripp nu, de är ni verkligen värda att göra, Ni bara jobbar och jobbar hela tiden, måste ha lite tid för er själv me:)
Vill ha tillbaka Passaten nu, lite krångligt med bara en bil, speciellt om jag ska jobba på helgen, men men den är nog snart fixad;)

GRATTIS till Boväng och Anna till Nora. Vi fick sms nån gång efter tolv inatt att de hade fått en bebis:) Nora måste ha varit alldeles nykläckt när Rickard skickade de. Åååå vad skoj för dem, längtar så jag tror jag dör efter vårat lilla knyte.

Älskar mina pojkar så oerhört mycket.
Mina vänner är verkligen de bästa.
Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0