Till BM idag:)♥

Ska till Christina idag då och lyssna på hjärtljuden:) *MYSIGT*
Melwin och Johnny ska oxå me...När jag sa till Melwin igår att han ska få följa med så sa han att han kommer ihåg när han var med och lyssnade på Leos hjärtljud;) Fick nästan en lite tår i ögat.

Måste bara tala om vad Melwin sa till mormor när de var på folkrace i Munkfors, (jag var inte med, jobbade)
Solen började skina och de blev jätte ljust ute, så mormor sa till Melwin, Nu tror jag att de var nån som tände en lampa:)
Ja, sa Melwin, de var nog Leo som tände lampan för han ville oxå se när pappa kör folkrace;) Så gulligt sagt av Melwin...Han saknar sin lillebror så mycket. Så fort han ser månen så säger han, DÄR sitter Leo och sen vinkar han till himlen och säger Hej lillebror.

Ska till Borlänge idag med familjen efter BM, ska shoppa lite, förhoppningsvis hitta de sista julklapparna;) Men har bara en kvar som jag måste hitta...Så de känns bra.
Åker förbi Ludvika på vägen hem och hämtar hem passaten. ÄNTLIGEN:) Skönt att den är fixad nu...Gött gött.

Ska sätta upp ljusslingan på garaget när vi kommer hem...:)

Till helgen ska vi till Tomteland, så skoj för Melwin, eller för mig me för den delen...hehe.
Melwin sa igår att han LÄNGTAR tills han ska få träffa tomten...Ska ge honom en önskelista:)
Sen blir de mora på söndagen igen, efter jobbet, julskyltning där. Roligare att gå på nåt större ställe på julskytlning, Affärerna här i byn kan jag ju utantill och kan handla här i bynvilken dag som helst:)
Sen blir de Mora på tisdag me, Jävla farande till Mora:) Blir nog en lunch hos Helen då;) Hehe. Ska till Sjukhuset och få komma på en magnetkamera röntgen för min mage...SUCK!

Ska nu väcka min underbara sambo och käka lite frukost:)
Puss och kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0