Trevlig helg...

Har haft super trevligt hela helgen hos sis, Max och Melwin har lekt som tusan...Synd att de är så långt mellan oss, önskar vi sågs lite oftare...Tack syster för denna helg, den blev ju helt fulländad eftersom jag fick min kebabpizza;)
Melwin fick en liten servis av moster med familj, en cd-spelare som ser ut som Blixten av morbror Tommy, moster Malin och Hans, Möbler och ha inne på sitt rum av morfar och Maria, super bra:)
Har skruvat ihop de nu ikväll.

De ar lite kylit när vi kom hem vill jag lova. 11 grader inne, men men har ju inte eldats på hela helgen, när vi varit borta så...Men nu är de iaf 22 grader....nice:)

Har varit på Me and i party i ef. Köpte två tröjor år Melwin och en body till bebis ungefär lika som till Melwin:) Man fick kasonger gratis om man beställde över 600 så de fick Melwin oxå:)

Längtar tills vi ska till tomteland, ska dit med Sandra, Dahlberg och Linus:) Kanske moster Helen följer med oxå;) Skoj skoj.

Köpte en julskiva när vi var nere hos syster, lngtar till julen så jag tror jag dör snart:) Satt och lyssnade på några av dem förut...

Undra om jag ska ringa på den där hunden imorgon, tror att Ester vill ha lite sällskap...Vill ju så gärna ha en till hund...
Skönt när man har en liten hund, hon märks ju knappt inte av:) När vi var hos syster i helgen så märktes de ju inte att hon är med, hårar inget heller...Hur bra som hellst:)

Har börjar plocka ur på kontoret, eller blivande kontoret...kommer att bli så bra. Ska göra klart de imorgon:) Nice nice...

Nu ska vi lägga oss...hörs en annan dag gott folk...
Längtar efter bebis...

Kika gärna på mina bilder på www.bilddagboken.se. Hör av er om ni vill ha lösenordet om ni inte redan är vän med mig:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Miia

Kikar in på din blogg några ggr i veckan, och tittar gärna in på din bilddagbok också ;-)

2008-11-17 @ 08:24:46
Postat av: Mona

Ge mig din mailadress Miia så meilar jag lösen:)

2008-11-17 @ 08:27:08
URL: http://monagustafsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej tjejen! Vilken härlig helg ni har haft, och va skoj med en till hund! Skulle gärna ha ditt lösen till Bilddagboken, om jag får förstås? Ha det gott!

2008-11-17 @ 20:07:27
URL: http://mariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0