Älskar ♥...

Igår var Melwin och klippte sig, han ska ju ta kort på dagis på torsdag..skoj skoj...Älskar de svartvita korten...
Besiktade bussen igår me, de var et litet fel som Johnny själv kan fixa...som vi visste om redan. Skönt de...
Tänk om nån nu bara kunde köpa passaten så vi kan köpa oss den efterlängtade husbussen:)

Har varit på kyrkis idag, när vi satt och fikade så kom älskade syster:) Melwin blev sååå glad, slängde sig i armarna på henne. Melwin är hemma med henne nu, passade bra att hon kom idag när jag jobbar. Johnny var snart hemma oxå...
Melwin och moster var till badet idag så jag och min brukare var dit och kollade när de badade. Hon blev väldigt sugen på att ta sig ett dopp, ska nog gå dit nån helg när jag jobbar:)

Imorgon ska jag, mamma, lillasyster och Melwin till Borlänge och shoppa lite. Mamma ska fixa till sina naglar oxå:)
Sen blir de nog lite jobb på kvällen, på hemköp:)

Ååååå, på lördag ska jag och Helena äntligen till Ikea, inget speciellt mer än en kruka som jag ska köpa, men de blir väl alltid nåt, Får ju lön på fredag igen:) Tror jag skulle handla nåt åt Filip iaf:)

Ringde och beställde stuga i Ullared i november oxå..Skoj skoj... Längtar, inget speciellt jag ska köpa där heller, men lite julklappar blir de nog och lite saker till hemma:) Skönt och bara komma iväg nånstans... Man hittar ju alltid nåt bra där nere iaf:)

Bara en vecka kvar...♥

Älskar att älska mina pojkar...och fjärilen i magen♥
Men jag hatar att vänta...:)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahaha.. nu är det försent! ;) Hon har redan ätit för kvällen, men tog 75-25, så håller tummarna att hon inte får ont i magen! ;)

2008-10-07 @ 22:00:11
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jodå, natten gick bra.. hon somnade innan 22, men vaknade ändå kl. 02, hehe.. sög i sig 160 ml, sen somnade hon & sov till 07! =) Hehhee..

2008-10-08 @ 20:37:34
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vi är på tvåan nu, kör fortfarande 75-25, tror inte jag törs börja köra rent med tvåan än eftersom Änglah hade problem med magen när hon var 1 månad & fram tills 3 månader.. Nu när den äntligen gett sig! =)

2008-10-08 @ 22:06:27
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0