En dag i falun:)

Har varit till Falun idag med min älskling. Åkte vid nio när vi släppt av Melwin vid dagis... Strosade runt på stan i falun...Var in på babyproffsen för att kika efter en bilbarnstol åt bebis som vi ska köpa sen, om ingen kanske vill köpa oss en:) hehe... Nä då vi köper en sen efter nyår nån gång...
Köpte ett par fodrade gummistövlar och ett par mysbyxor åt Melwin. Jag köpte mig en svart snygg t-shirt för hela 62 kr på JC, var ju sån rea där:) Johnny hittade inget... Var upp på kinaresturangen och käkade buffe...*MUMS*
Sen åkte vi till Plantagen och köpte blommor, så imorgon blir`re lire plantering ute på gården...Nice. Sen åkte vi till Rusta, Johnny köpte grejer till garaget, 8 dvd filmer för 149 kr... En Turtles film till Melwin, som han ska få tillsammans med alla turtles gubbar, när han fyller år... Stor handlade mat på CityGross...inge billigt där heller men men...
Helt plötsligt blev kl halv två och vi åkte till falu lassaett...Träffade på lilla Maya, Mats, Pia och Leif där:) Skoj skoj...

Träffade en helt underbar läkare...Känner mig lugnare nu faktiskt..Väldigt skönt. LÄngtar som en tok på UL nu...men dagarna går ju så fort så vi är snart där:) Hehe...

När vi kom hem så hämtade vi ut ett paket med kläder till mig och Melwin, fast jag tror att de är lite stora åt Melwin...Han ska få prova imorgon innan han ska till dagis, ska plocka godis på konsum imorgon, orkade inte de igår.
Hämtade även ut ett paket från jotex...fick min efterlängtade mattor till båda hallarna nu, Tyget till mina julgardiner till tv-rummet som jag får sy nån kväll:) Nya sängkläder till jul=)
Nä vi kom hem så kom mamma hem med Melwin, så vi fikade lite och visade vad vi hade shoppat:) Och mamma fick höra ur de gått hos läkaren...Syster Jessica ringer nog snart och vill höra hur de gick:) Älskar mina syster så oerhört mycket...

Ser nu på Idol...sen blir de lyxfällan...
Älsklingen är ute i garaget och fixar till bilen som han ska ha i helgen...Skoj och åka på folkrace, var såå länge sen nu, tror att de var i likenäs sist...

Imorgon ska Johnny jobba extra...gött med lite extra pengar...Ska ju till Ikea nästa helg och träffa underbara Jennie:) Äntligen...
Sen blir de nog ullared och köpa lite julklappar...Hihi...Älskar att shoppa:)
Hoppas vi ska köpa soffan snart...VILL HAAAAA:) Super nice, kanske ska passa på nästa helg när vi är till Ikea, ska ju ha med släpvagn så...Hihihi...

*LÄNGTAR EFTER BEBIS*

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0