Fy faan vad jag är bra:)

åååå, har fått en fast anstllning på 100% så jävla gött....Jag är sååå lycklig,
Allt känns så jävla bra nu, finns inget i mitt liv som inte är bra. Allt är såå såå perfekt:)

Har städat och putsat fönstrena i hela huset idag, fy faan vad jag är duktig:)
Har haft besök av Helena, Herman, anna, Egon och Hampus. Hampus fick låna 2 par vinterkor av Melwin. Bra när man kan låna av sina vänner...

Nä undra om jag ska göra upp eld, börjar bli lite kyligt inne här. Ska nog ta ett bad sen me. Har väl fått ont i halsen igen...SUCK.
Ska börja brodera på Melwin födelsetavla oxå, bättre sent än aldrig:)

Älskar...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: maria

grattis till den fasta anstællningen!!! Skit lægligt och jætte kul!! :) kram från kusin maria

2008-10-22 @ 13:30:10
Postat av: Mona

Tack så jätte mycket Maria... Lika omtänksam som vanligt:)

2008-10-22 @ 14:39:52
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0