På bio ikväll...

De var verkligen längesen man var på bio:) Men de ska bli mysigt:) Rallybrudar är de.

Nu är iaf vårat tv-rum klart..Bara en ny tv-en platt-tv som saknas och ny soffa...men de blir de snart:) Blev hur nöjda som helst...skoj och fixa och ändra och äntligen få de som VI vill ha de...
     

Idag kom paketet med alla Melwin paket till han fyller år:) De gick snabbt, beställde dem i fredags. Paketet fick nästan inte plats i bak på passaten...hehe.
Ska beställa en platt-tv 22 tums med inbyggd dvd till Melwin i julklapp:) Har hittat en ganska billig...

Åååå vad jag längtar tills jag får snusa bebis, får väl snart träffa Edvin hoppas jag, ge han ett litet paket från oss...

Så glad jag är för eran skull:) Sååå otroligt roligt  :P

Ska nog till färgaffärn och beställa tapeter till hallen nu oxå, lika bra och köra på medans man är igång, de var ju så enkelt och sätta upp tapeterna när de var easy up ju:)

Ester är alldeles tokig, är i höglöpet och hon skulle verkligen ha behövt en hanhund just nu, hur dryg om helst..hehe. Har pipit hela natten, höll på och bli tokig på henne.

Nä nu ska jag ta upp min lilla gullunge ur badet innan vi ska på bion:) Mormor kommer och är barnvakt...:)
Over and out...
//Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va snyggt det blev! Förstår att ni är nöjda:)

2008-10-28 @ 19:54:33
URL: http://mariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0