Presenter...

i massor har jag nu beställt. Fast lite är från Mormor, morfar och Moster med familj. Skoj när Mewin får nåt som han verkligen vill ha...:)
Har en påse hemma här med, med leksaker till honom, han ska få MYCKET nu när han fyller eftersom vi inte köper nåt till honom annars under året.

Köpte en jätte fin dress på kappahl till Ebbas lillebror när vi var till Borlänge, jag köpte en likadan till oss me fast en annan färg eftersom den som var till Ebbas lillebror var ju naturligtvis blå. De var en heldress i plysch...hur mysig som helst, sen köpte jag ett par små tofflor till honom,
Mormor köpte ett par tofflor till våran bebis oxå:) Melwin fick sig ett par får ulls tofflor eller vad de heter...

Nä nu ska jag och min kära sambo måla taket igen i tv-rummet, så ska de tapetseras i ef:) Gött gött, hoppas att de blir klart idag...hihi. Super nice de kommer bli...
Sen ska vi till Vansbro och handla lite smått och gott. Till Åhls och hämta ut en sak till bussen, måste ha den hel när vi ska till Ullared...hihi.

Ska jobba 3 timmar i ef me...men men de går väl:)

Älskar mina pojkar...

Puss och kram alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0