Trött som as idag...

JObbigt. Sover lite knasigt på nätterna nu...Men men de hör väl till.

Har varit och plockat godis på Hemköp idag. Melwin är på dagis.
ska åka till Borlänge i ef med underbara mamma och Melwin. Ska bätra på naglarna:) Kanske shoppa lite me...hehe. Ska byta storlekar på två par skor jag köpte till MElwin sist vi var till Borlänge.

Nästa torsdag ska jag få komma till Mora  på ett UL på stora kroppspulsådern, eftersom jag har ont i magen, har haft snart ett år...finner ju inga fel..SUCK!

Lackade taket i tv-rumme en gång igår. BARA n gång kvar:) hehe. Blir nog tapetsering till helgen, hoppas jag. Så jag får börja med hallen nångång...

Hoppas att de funkar...Att hon fattar hur men ska göra...hihi. Vill ju ha...

Jätte GRATTIS till Fedrik och Ulrika till pojken, antar att han ska heta Edvin:) Hihi. De var en ganska stor pojk...Skönt att allt gick bra iaf. Längtar till våran tur...


Älskar mina pojkar, ni betyder allt. Puss på er..

Puss och kram alla!

Melwin och hans kusin Max:)

Melwin och kusin Max på Lek & Bus landet i Örebro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0