Underbara älskade:)

I måndas kom Emma och Tim hit på lite kalas. Johnny fick en jätte fin bukett blommor och en skit snygg tröja av dem:)
Vi käkade glass och lite te... Melwin busade som en tok med Tim...hehe...

I tisdags kom min underbara systeryster... Älskar henne sååå mycket... Vill att du ska bo här i närheten...Så vi kan ses oftare...Melwin och moster Malin var till badhuset när jag jobbade. Bra att hon kom då när jag jobbade så vi hade en barnvakt:) JOhnny jobbade ju oxå.

Igår var vi med älskade mamsen till Borlänge.Hon skulle fixa naglar och jag fick 5 nya gratis där eftersom tippen hade ramlat av på mig, två dagar efter att jag var dit och gjorde dem... Kikade lite i affärer oxå.
Var till Barnens Hus så nu vet mormor vad hon ska köpa till Melwin när han fyller år:) Vill ju att de ska köpa nåt som han vill ha och en mssa småskit:) som bara ändå hamnar i ett hörn inne på rummet.
När vi var inne på barnens hus så hittade jag ett babyskydd för 798:- så jag passade på och köpa den, kanske lite tidigt men vad faan, allt kan ju hända när som helst. Vi måste ju ha en stol hur de än är så då var de ju bra och passa på när de hade rea på utgående färger. Den var blå/grå och jätte fin:)
Mormor köpte även tuschpennor som Melwin ska ha hemma hos dem:)

Idag ska Melwin ta kort på dagis...han var och klippte sig i måndgs hos Lyko, så nu är han sååå fin gllungen:) Fast de var han ju innan me men...hehe.
Ska till Hemköp och plocka godis idag och även konsum. Faan tycker att de är torsdag hela tiden..hehe.

Igår var Helena på UL...och allt såg bra ut, fick ändrat till 7 mars nu. Idag ska anna på UL, så ororlig hon var då. men de kommer att vara så bra ska du se.

Nä nu ska jag duka fram frukost, får se om sjusovarna kommer upp:) hehe...

Älskar min underbara familj...
Längtar efter fjärilen i magen... Bara 6 dagar kvar...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ska till BVC idag, så ska höra med dem! =) Hehehe.. kram

2008-10-09 @ 09:14:00
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ne, våran BVC-sköterska hatar inte ersättning, som tur är! =) Hon tyckte vi skulle köra på med med 25-75 3-4 dagar till, sen 50-50 i nga dagar, sen gå över helt till grövre, eftersom Änglah haft problem med magen, så det inte blir ngt tokigt.. Men hon är redan nöjdare med bara 25 % grövre! =)

2008-10-09 @ 11:06:00
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0