Förkyld...

Ja jag lyckades väl bli smittad jag me...Åååååå jag som trodde att jag skulle klara mig!
Men men...

Igår fyllde Leo ett år. Tänk vad fort de har gått. Usch de var en jobbig dag igår. Tänk att han skulle ha sprungit omkring här hemma och lekt med Melwin. Tårarna rinner när jag tänker på honom. Var ner till minneslunden och tände ett ljus för honom igår. Saknar dig min son.

Körde taxi igår...Blev 50 mil:) Runt i hela dalarna tror jag=)
De är sååå bra och jobba för. Får välja vilka dagar jag ska köra, inte alla som har de så bra heller:)

La mig tjugo över åtta igår, var helt slut...Men så är de väl när dagarna är i full fart hela tiden.
Vaknade vid sju av att min underbara son ville se på tv, så jag gick upp och började städa...:) STorstädat hela huset idag, jag och min kära sambo...När han väl kom upp=)
Madde kom på en morgon kaffe så vi fick ta lite paus...
Sen åkte jag och Melwin ner till kyrkis...Mycket barn där faktiskt...
Var bara hem sen och gjorde lunch, sen for familjen till badhuset, Rasmus och Selma var där idag me:) och Therese och Linnea. Vi ska ha bebis på samma dag...hoppas att de inte flyttas på UL för nån av oss så vi ska ha samtidigt:)

Tine var hit en sväng och drack en kopp te med mig, hon ville låna ett par skor till begravningen på fredag. Hon vill att jag me ska komma, så jag måste nog offra mig, jag är ju hemm aoch har inget att göra så jag går dit. Vill helst slippa begravningar, blir så påmind om Leo när jag är i kyrkan...men men får väl bita ihop...
Ska gå med Jimmy...

Ska på möte imorgon med jobbet...så Melwin får åka till dagis tidigare imorgon...
Johnny jobbar ju me..
Johnny är i Eriksfors nu och fixar med banan, han och Rolle...Han kommer nog snart igen.
Ska ta mig en glass nu och sätta mig i soffan, innan de blir sängen:)

Ska nog baka lite imorgon när jag kommer hem från Vansbro:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0