Måste skärpa mig!

Jaaaa verkligen. VAr ju ett tag sen jag skrev nu. Hade fullt upp hela förra veckan med jobb och denna vecka har jag varit ledig, men då har jag bara slappat. Plockade godis igår:)
Börjar 15.15 idag tills 15.15 imorgon... 24 timmars pass. MEn de är gött men är ju ledig ganska mycket då fast man jobbar heltid.:)

Ååååå, fick en av lönerna idag...Gött gött... Nu har jag och Johnny kommit överens om att vi ska göra på ett annat sätt med våra pengar och då kommer allt bli sååå mycket bättre:)

Idag ska jag och Melwin till kyrkis igen:) Får passa på när man är ledig.
Imorgon när jag slutar så ska jag och Jennie till Borlänge och fixa naglarna...Hihi. Vill göra mig lite fin nu när jag börjar bli tjock och känner mig allmänt klumpig...hehe. Ska passa på och shoppa oxå, guuuud vad jag har längtat efter att få shoppa:) Måste köpa massor med nya kläder till Melwin, han växer ju som tusan nu ju... Ska nog försöka hitta nåt nytt tills vi ska på dop på lördag. Melwin ska få vara hos farfar en sväng på fredags kväll, när jag åker till Borlänge, för Johnny jobbar då me...

Ska till Hällerfors på dop på lördag. De är lilla söööta Änglah som ska döpas:)

Melwin ska på kalas på söndags förmiddag hos Axel. han fyller 5 år.
Ska ha ljus och spa party hemma här på söndag me...Om de är nån som jag glömt bjuda och som vill komma så är ni varmt välkomna:) Man får göra hand eller fotbad och få prova på lite produkter:)
Kommer nog bli mycket folk, de var ett bra datum tror jag som de flesta kunde på:)

Idag när vi åker hem från kyrkis, så ska jag till färgaffären och hämta våra nya tapeter till tv-rummet...kommer att bli sååå najs:)
Bara vi har sålt våra fotöljer så ska vi köpa en ny soffa oxå:) Vet redan vilken vi ska ha...den kommer att matcha tapeterna som vi ska ha i hallen, kommer att bli sååå snyggt. Då är de bara en platt tv som saknas...sen är tv-rummet helt klart:)

Puss och kram på er alla...

2 Läder fotöljer säljes för 2500 för båda. De finns inbyggda fotstöd idem:) Hör av er om ni har intresse:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0