Ny vecka!

Har nu varit ledig från mirr "vanliga" jobb i två veckor. Ska börja imorgon igen... MEn jag har ju jobbat på andra ställen:) Eva ringde och frågade om jag kunde ta ett extra pass hos en kille på onsdag så de ska jag göra, jobbar ju bara 50% hos brukaren...
Jag och MElwin har passat på och varit på kyrkis när jag har varit lite ledig, mysig toch vara där tycker ja. Kommer ju bli mer sen när bebisen kommer:)

I fredags var vi och beställde tapeter till Tv-rummet:) Super de kommer bli då...ska väl ta och dra ner de andra tapeterna nu i dagarna. Har hittat en tapet till hallen oxå...kommer att bli sååå bra. Ska beställa en panel med korgar på till hallen oxå. Sen har vi bara badrummen kvar...HAr ni hört de förut...hahahaha...

I lördags var jag på begravning på Tines mamma, JOBBIGT, men offrade mig för Tines skull, var ju hemma så... Vill ju gärna annars skippa begravningar, inge kul alls. Tines syster Linda sa att de var bra att jag var där för jag lyste upp när hon tittade på min mage...så de var väl bra att man bidrog till nåt bra:) De var ju därför man är där.
Efter de åkte vi till Eriksfors med mat åt grabbarna som arbetade på folkrace banan...

VAr till badet med William och Jennie igår, tråkigt bara att Melwin ska bråka så..tror att han är lite trotsig...Annars var de super trevligt, gör jag gärna om...

Var på meandi party igår oxå hos grannen. Köpte väl en tröja till MElwin, man kan väl inte hålla sig, de är ju sååå snygga de där kläderna. Jag har äntligen fått mina två klänningar som jag beställde hos Maggis...Så mysiga de var. Skönt och ha nu under vintern när magen blir större...Hehe...

Idag blir de nog lite baknin. Ska bara småkakor:) Johnny och MElwin fyller ju snart så jag vill ha hembakat då...:)

Nu ska vi käka lite gröt och smörgås.

Puss och kram alla  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0