Ont i ryggen!

Ett tag sen jag skrev, men ska försöka bättra mig...looovar!:)
Kommer inte på nån bra rubrik, HM får fundera medans jag skriver:)

Jobbade ganska mycket förra veckan. Men har från och med denna vecka gått ner på 50% för den ena som jag gick för har nu kommit tillbaka helt. Men den andra kommer tebax den första eller sista okt...
Har ju fått bjudande om ett heltids jobb i järna men tackade nej på grund av en sak. De ville inte heller att jag skulle utsätta varken henne eller mig för de. Så jag får gott vänta. Får väl ta åt mig extra istället då. Men jag klarar mig nog på 50% ekonomiskt iaf men gött och få lite pengar över, ifall de blir en utlandsresa i höst:)
Skönt och vara hemma denna vecka när Johnny har semster:) Men ska köra lite taxi imorgon iaf. bara lokalt, *SKÖNT* Fats de ger ju inte så mycket pengar men...alltis nåt.

Nu till helgen som har varit. Vi har ju varit till Karlstad på folkracefestival. Sovit på vandrarhem mitt i stan i Karlstad, som vanligt:)
Fredagen började vi med på Bergvik...Shoppade kläder till mig, och en mössa och vantar åt Melwin, på P.o.p. ett par byxor åt mig där me:)
På kvällen var vi ut och käkade...kanske ska tala om vilka vi var:) de var jag, Johnny, Magnus, Maris och Lill-Albin på fredagen. Vi var på nån pastaresturang *MUMS* sen gick vi vidare till Arena så att de andra fik sig lite öl. Vi satt och kollade på folk, gud hur en del ser ut alltså. En super rolig kväll:)
Folkrace på lördagen. Johnny bev vändad i alla tre heaten i starten. I sista heaten rullade han tre varv. Bilen är ganska ihopknövlad:)
Jag åkte på kalas till syster på lördagen så jag såg ju inte rullen men de kanske var tur de., hon fyllde 20 den 27 aug.
Hon fick mycket fina paket.... Sen åkte jag vidare till Ikea och träffade moster och mina kusiner och shoppade lite så klart:) De firade 1 år och hade massor med erbjudanden.
På kvällen kom Madelene oxå, så vi var ut och käkade på score och sen bowlade vi. De var Madde som vann av oss tjejer och Johnny som vann av killarna.
Sen satte vi oss vid arena igen och kollade på folk. Ja just ja de var ju fler som var med denna kväll. Lillasyste Malin och Hans och Hans bror Urban och hans fru Carro. Skit coola människor. Carro hade sagt till Malin att vi var de skönaste och trevligaste människor hon hade träffat, så de var ju super kul:) Så hon och Malin skulle komma upp hit och hälsa på snart:) 
De kryllade av poliser i stan denna kväll.
Söndagen var de folkrace men Johnny körde inte. Niklas körde och vann c-finalen. Jag och Marie åkte ut till Bergvik igen och shoppade lite mer. Köpte en jacka och två skit snygga tröjor åt Melwin... Leksker tills han fyller år oxå, ska köpa massor tills han fyller år nu eftersom vi aldrig nästan köper nå leksaker honom annars, han vill ju aldrig ha nåt.
Glömde ju nästan bort att tala om en sak. Johnny fick bil igår och fick behålla sin...de ni. De var jag som fick bilen på mitt namn:) Hehe. Nu är vagnparken full igen... 

Ja just ja, mina svärföräldrar gifte sig i lördags i smyg, fast vi visste de, tror att alla barnen visste de iaf. Roligt för dem...De hade haft en trevlig fest. Melwin och plastmorfar var dit...Mormor jobbade och vi var ju i Karlstad.

Idag blir Melwins kusin Manfred 1 år. Gud vad tiden går fort alltså. Ska dit på kalas idag... SKa iväg se och köpa nåt fint till honom:)

Kan berätta här oxå då att Melwin och Leo ska få ett syskon. ÄNTLIGEN:) Den 12 mars är de beräknat...
Skoj när 5 av mina nära vänner oxå ska ha i början av mars...Roligt för barnen, eller ja framförallt för oss mammor:) hehe...

Puss och kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0