Otroligt...

Ja ni, vad ska man säga... *SUCK* bara tror ja...:) Sluta snacka om mig, fattar inte att de är såååå kul. Måste finnas nåt roligare att snacka om. Jag får ju reda på nästan allt som sägs me. Tycker inte att de är skoj!  Men de är nog kanske svårt att låta bli...Hahahahahaha. Kanske inte har nåt annat och göra...

Under veckan har jag haft lite varierande jobb:) I tisdags körde jag taxo, onsdags var jag ass hos en annan brukare än vad jag brukar och igår plockade jag godis. Fast innan de var jag och Melwin till kyrkis... Roligt och gå dit igen, Roligt sen när bebis kommer så man kan gå dit jämt:)

Melwin tjatar hela tiden om att han SKA ha en lillasyster, så vi får väl hålla tummarna på att de blir de då, men allt är välkommet:)
Har nu fått tid för UL....Ska bli sååå skoj. Helt otroligt vad många de är som sak bebis nu i mars...så jäkla skoj. Längtar så jag tror jag dör snart. De som hjälpte var nog att gå ner vikt...De var ju därför jag skulle gå ner i vikt oxå. Plus att jag mår ju bättre oxå när jag gör de. Men de var bara de som behövdes för att bli gravid. Jag skulle inte gå ner i vikt för att sen flytta från Johnny som vissa påstår... Jag vill väl bara må bra och vara fin för min familj... Känna mig bekväm framförallt,,,Men vikten får jag ta till våren. Tur att vi är så många som sak ha då så vi kan promenera tillsammans:)

Idag har vi haft besök av Malin och Axel, de kom halv nio imorse och stannade till halv tolv. Maddis kom en sväng då oxå:) Sen kom farmor och farfar och hälsade på en sväng.
Sen åkte vi till mormor och morfar och fick mat, och jag åkte till Tine och träffade henne en stund. Åååå de är så jobbigt för dig nu. Men jag finns här. Måste träffas snart igen. Kan alltså inte tänka mig in i din situation för jag skulle inte klara mig utan mamma. Hon är ju de bästa man har...Men vi får hjälpas åt. Du SKA klara detta. Kram på dig min vän.
Sen åkte jag , Johnny och Melwin till badet och träffade Herman och Helena, Anna, Selma och Rasmus där:)
Sen åkte vi vidare till Anna och egon, de hade ju fått jätte fint i lägenheten, kul att ni trivs.
På vägen hem åkte vi förbi Boväng och anna i skålbyn, då såg vi ett dött får på en granngård till dem. Så kan man väl inte ha de...Usch vad vidrigt...

Nu håller jag på med en ost och skink paj...Ska bli sååå gott.
Imorgon blir de marknad i Filipstad med mamma och Melwin..måste dit så¨klart. Förra året var jag dit och var höggravid, nu är jag bara lite gravid denna gång. Ska träffa syster Malin och Carro och Fabian. och syster Jessica, Max:) Får se om man stöter på Anna oxå=)
Sen åker vi vidare till Likenäs och kikar på folkrace. De är två dagars. Johnny ska köra imorgon och förhoppningsvis på söndag. Ska sova i min farmors hus:)

Hörs nästa vecka:)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej igen! :) Läste att du gjort ost- & skinkpaj! Har du ett bra recept??? Behöver lite nya recept i min pärm. Mottages tacksamt! :)

Hoppas allt e bra! Mvh Jenny

2008-09-07 @ 10:31:17
URL: http://lilla-ji.blogspot.com/
Postat av: Maria

Gud va kul för er! Duktigt av dig att du fixade att gå ner i vikt och bli gravid. Var samma sak med mig, bara ner i vikt sen hände det grejer. Ta hand om er nu!

2008-09-10 @ 14:29:16
URL: http://mariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0