Duktig grabb jag har ♥

Melwin har cyklat utan stödhjul idag:) Jätte duktig han e. Funkade på en gång, han kan inte strta själv bara, men de ska vi träna på imorgon:)

Har haft en skön helg, igår var vi till Falun och köpte en saab 90 och en gungställning. en i trä med rutschkana på plantagen:) Äntligen.
Idag har vi bara varit ute och gått, städat och bara varit:)

Åååå, på tisdag kommer tapeterna som jag har beställt:) Super nice, så då kanske de blir tapetsering nån dag i veckan då eller om vi kanske tar de helgen efetr påsk:)





puss puss ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Teres

WOW! Har jag hälften av din energi sen kan jag skatta mej lycklig skulle jag tro! :)

2009-04-06 @ 09:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0