Kärleken :)

Ååå vad glad jag blev för din skulle ska du veta. Hoppas att detta håller i sig, sååå underbart att vara så där fjortis kär,hihi. Blev sååå glad när du skickade imorse. Du vet att du kan alltid lita på mig, piper inte ett knyst. Ååå, de blev ju nästan så jag kan känna av ditt pirr i magen, hehe. Ja du att jag kunde ha så rätt för sååå många år sen då, hehe. Lite skojigt.
Ja du om nån gumman förtjänar att få till de bra på kärleksfronten, du har varit med om så mycket.
Jag ger dig och "han" all lycka:)

Har haft lite sovmorgon idag, vaknade tjugo i nio. Wilma är sååå snäll, är uppe en eller två ggr per natt. inatt blev de två, eftersom Dahlberg ringde och väckte oss kvart över elva. annars brukar hon sova till mellan 1-3 så då blir de bara en gång per natt. Känns knappt inte att man har två barn, tycker alla säger att de är sån skillnad men de tycke rjag inte. Kanske blir mer skillnad om man har tre?

Tycker att de är sååå skoj att allt är ok nu, att alla kan umgås och allt är som "förut" Super skoj.
Livet leker, allt är bara sååå bra. Förutom en sak, min BÄST ska flytta från mig:( Vill inte. Men men de är ju bara 5 mil, men de är sååå skönt att vi bott så nära nu, men du ska göra de som känns bäst för dig. Du måste må bra.

Melwin har sovit hos mormor och morfar i tisdags. I torsdags sov han uppe i gensen med farmor och farfar. När vi skulle hämta honom på fredagen så ville han sova en natt till, så de fick han väl:) de hade varit ute och åkt moped som farfar köpt sig:)
I fredags var jag, Wilma och världens bästa mamma till Borlänge och shoppade, hittade jeans till mig, jeansshorts och en rosa skjorta till Melwin och två par byxor på polarn&pyret åt Wlma.

Igår var jag och barnen till Herman på 5-års kalas. Mysigt, satt på soldäcket och solade lite. Till kl 17 åkte vi vidare till folkets hus på 60-års kalas. Mammas granne som fyllde, hade fixat till en överraskningsfest till honom, han blev helt rörd. Sen blev de lite robinson när vi kom he. Johnny var hemma till kl 22. han kom 3:a i c-finalen i Karlstad.

Hoppas att de inte är nån som sagt nåt som inte är sant igen, och försöker förstöra som vanligt, orkar inte nåt sånt skit nå mer! tycker att de är super skoj att allt är bra nu:)
Nä nu ska de bli frukost, lite sent idag, hehe.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Roffe G

hoppas att allt är bra med er "uppe där? jag åkte förbi ute på vägen i helgen och hade tänkt titta förbi men det var så många bilar på gården så jag tordes inte :) här är allt bara bra (lite dåligt med jobb just nu) men mer är på G!! har fixat sommarställe i Eldforsen så jag har nåt eget att åka till när jag ska ut med mina vänner och fiska där men annars så lunkar allt på som vanligt!!! Mvh Roffe

2009-05-05 @ 03:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0