Solen tittar fram ♥ Sessan en månad idag

Idag blir sessan 1 månad, shit vad fort de går då.

Hoppas på en dag med solsken. Är så trött så jag vill ha lite solsken nu.
Melwin är jätte snorig och hostig. Nu börjar Wilma me och snora, fy stackars dem. Jag skulle kunna göra vad som helst för att byta med mina barn så de slipper vara sjuka.

Igår kväll fick vi besök av Laila, Wilma fick en sååå fin klänning och leggings, som hon ska få ha på sig idag, Hör och häpna den var inte rosa, den var lite mörkblå:)

Idag ska nog jag och barnen till Vansbro och hämta tapetserar bordet så svärfar kan hjälpa mig och tapetsera inne på Wilmas rum på söndag. De kommer bli så fnt, äntligen får ställa iordning allt rätt där inne:)
Sen ska vi börja med Melwins rum, kanske kan ta de nästa helg, så de oå blir klart!
Johnny jobbar idag, skönt för han. Hoppas att de löser sig med jobb för honom nu. Han vill ju så gärna ha ett jobb, men jag tycker ju bara att de är skönt att ha han hemma. hehe,

Imorgon ska vi till Filipstad och fira Johnnys gammelmormor som fyller 90 år. De ska ta 5 generationskort oxå, de gjorde vi med Melwin oxå, när han var nyfödd.

Har varit till Borlänge och shoppat idag med barnen:) Shit vad mycket fint de finns till små tjejer:) hehe, svårt och hejda sig, men men de var ju Melwin som skulle ha jeans, hittade två par!

Puss och kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0