Underbara helg ♥

Har haft en helt underbar helg.
I torsdags kom syster och Max hit med tåget/bussen. På långfredagen var vi till världens bästa mamma och Hans på påskmiddag, gött gött.

På lördags eftermiddag kom syster, Max och Stefan till oss och sov här, vi premiärgrillade, undebart gott.
Melwin var påskgubbe här i LiljasHol på förmiddagen på lördagen. Johnny och Hans var till Borlänge på trav under dagen, jag var i Vansbro med Anna och Egon och var ute och promenerade hela dagen. Tog oss lunch på selins:)

Igår var jag, Wilma och Helena, Henry till Vansbro och hälsade på Jennie Tallskog, super trevligt och få träffa dig igen, tack för alla kläder, fick sååå mycket fint. Var nog 7 plagg tror ja. Sen på ef kom Lilla-Albin, Madde, Byern och Daniel förbi och fikade lite. Fick jätte fina kläder av Lill-Albin och Madde oxå, bra med lite större storlek;)
Igår kväll var vi bjudna till Anna, Egon, Hampus och Hannes på grillat igen:) men de var super gott. Har nog inte ätit så gott på länge. Tack för en super trevlig kväll, näst gång är de våran tur Anna, hehe.
Tradera säger jag bara, eller hur Anna;) haha.

Idag får vi besök av Nadja, Jim, Änglah och Dino, ska bjuda på lite mat, de är såå nyfikna på lilla Wilma. hehe.

JAha nu är JOhnny arbetslös då, men jag tycker faktiskt att de ska bli lite könt att få ha honom hemma, ett tag iaf:)
Får se vad som händer för honom då.

Ååå, Wilma är sååå duktig, hon sover i eget rum i egen säng redan, men gnäller hon lite på natten så får hon ju ligga med oss en stund, hon sov på min mage mellan kl halv sex och åtta:)

Nu ska jag ta lite frukost med familjen.



Puss puss

Kommentarer
Postat av: Teres

Vilken stilig kille! :)

2009-04-13 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0