Facebook...


Blir såååå less!!!!!
Men de är väl tur att Facebook finns så folk kan få information!!!

Har nyss haft lite fredasmyyys med barnen, medans Johnny lastat. Ville inte lägga dem utan jag skulle kunna ha dem i famnen dygnet runt, tycker att de är sååå underbara. Njuter så mycket jag kan att vara mammaledig, sååå underbart:)
Hade en väldigt jobbig sakna Leo kväll igår. Kunde nästan inte sova. Kan inte fatta att de är snart 2 år sen. Han skulle fylla år den 8 sep, min lilla skrutt.
Jag trodde faktiskt att de skulle känna liite bättre när vi fick Wilma eftersom man skulle få lite annat att tänka på men jag kan tala om gott folk att de känns nästan värre nu. För min psyke är inställd på att ha 3 barn, att de ska vara jobbigt. Men de är de inte. Har de snällaste barnen man kan tänka sig!
Saknaden blir bara större och större och de gör ondare och ondare i hjärtat utav saknad!

Imorgon blir de folkrace i Falun OM de inte regnar vill säga.
Och om inte Melwin har ont i magen. Var nära en falutripp natten tills idag men vi slapp som tur va. Han somnade till slut och de onda gav sig, trodde nästan att de var blindtarmen, men vi fick höra att de var fler som har haft lika. Johnny har oxå haft ont idag!

Nu ska jag ha lite fredagsmyyyyys med mannen i mitt liv:)

puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0