Känslor!

Tänker på en tjej som ska in till Falun idag och få lov att "ta" bort sitt barn i magen. Usch och fy vad hemskt alltså. Måste vara den jobbigaste dagen i deras liv:( Tänk om man kunde göra nåt när sånt här händer, men man kan inte de, helt hjälplös är man.
Som sagt jag VET att han där uppe inte finns, för hur kan han i så fall göra nåt sånt här?
Jobbigt oxå, när en annan sitter här och är så lycklig som allra helst, känns så orättvist att jag ska få må så bra när andra inte mår nå bra...Men de är väl bara för att jag vet precis vilken situation de är i.
Hur jag mådde när vi var inne i de.
Önskar inte min värsta fiende detta allts.

Funderar på att beställa en ny soffa, innan erbjudande går ut...
Den var ju såååå snygg:)
Var till byggshoppen igår och köpte takpanel till altanen. Ska sätta i spotlights där oxå:) Snyggt de kommer att bli:)
Sen ska vi köpa staket och slå upp på altanen på "Liss" stugo.

Ikväll blir de babysim, Melwin ska få vara hos momor och morfar och de tackar han ju inte nej till precis:)
Finns nog ingen bättre mormor och morfar som dem:)
Inte mamma och plastpappa heller för den delen.

Blir så jävla less på att folk ska störa sig på vad jag skriver, men skit i och läs min blogg då, men nä de kan ni faaan inte för ni är sååå jävla nyfikna. Men så länge ni läser den så får ni väl skylla er själva om ni stör er på mig:)
För ni kan ju verkligen inte unna nån annan ett bra liv eller att nån annan mår bra.
De är väl de bästa som finns när ens släktingar eller närmaste vänner mår bra, för de gör ju att alla runt om mår bra:)
Tur att jag har så underbara vänner & familj.

Var på ME AND I party igår och och JA de blev DYRT!!!!! Så jävla mycket fina kläder:)
Jag ska ha ett party i sep, så ni får gärna komma ni som vill, de kommer ut lite inbjudan snarast:)

NU ska jag passa på och vila en stund innan min lilla prinsessa vajnar och vi ska hämta Melwin

Puss puss alla mina vänner och familj:)

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag har precis fått höra om en tjej till som fått plocka bort ett barn. Hon mår verkligen skit!!! Tur att hon har två barn sen innan så att hon har steget närmare att våga igen.



Klart du har världens bästa familj!! Har jag också!!! Ingen annan kan avgöra vilka känslor o vilken glädje man har inför andra så om folk kunde sluta ifrågasätta sånt. Blir jättetrött jag med.

2009-08-24 @ 02:23:25
URL: http://familjentipers.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Mona

Tråkigt att du får Er glädj grusad av andras avund, stå på dig!! Kramar från Ann

2009-09-22 @ 18:46:27
URL: http://annbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0