Nu är de FREDAGSMYYYYS ♥♥♥

Har precis lagt kräftorna i "lag" så de ska smaka gott tills ikväll när väldens bästa mamma och Hans kommer och äter med oss. Kanske kan bli lite kort spel oxå:)
Jag VET att jag har världens bästa mamma

♥♥♥


Ska ta och dammsuga lite, har fått lite "nya" husdjur...råttor... gjorda av damm:)
Ska föröska ta mig ut och plocka av de andra buskarna med vinbär oxå, så jag kan fixa till lite saft på söndag:) Så skoj och göra sånt själv.
Tror jag ska så lite hallonbuskar me så man kan få lite hallonsaft framöver.

Jag måste ha de mest underbara barnen som finns, men de tycker väl alla föräldrar...hihi. Melwin är nog världens bästa storebror till den mest underbaraste lillasyster. De är sååå glada jämt, så länge de inte är trötta då, men vem faan är glad då?

♥♥♥


På lördag är vi bjudna på kalas kl 16 till Anton som fyller två, men vi ska till Borlänge på dop kl 15 för lilla Adam. Sååå skoj och träffa dem igen. Få se vad Adam har växt! Ska hoppa in på kupolen oxå, måste in på polarn och pyret:) Wilma fick ju presnetkort där:) Kan inte hålla mig!
Ska in på biltema och köpa nya bromsskivor till passaten me så vi kan sälja den sen:)
Vill ju såååå gärna köpa en husbuss. NU...
Tänk om man bara kunde vinna en si så där 100.000 eller att nån bara ger oss de till en husbuss, så härligt de skulle vara.

Snart IKEA....gött gött. Har en LÅNG lista som MÅSTE inhandlas....
En ny säng till MElwin men de tror jag han ska få önska sig i födelsedags present:)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0