Ny soffa! :)

Äntligen har vi beställt en ny soffa. Från EM i Mora:) Kommer att bli sååååå snyggt! Tänk om jag bara kunde få slänga ut våran bokhylla, men de får jag inte för Johnny. Den passar inte alls in här nu...har en hittat en annan jag skulle vilja ha som passar mycket bättre, men de går inte att intala min kära sambo:)

Faaan vad trött jag är idag då, tror att de är en förkylning på G här. Wilma är redan hypersnorig...och jätte dålig i magen, trodde de var tänder på G men nu är jag lite halvhängig och även Melwin lite...
Kanske Svininfluensan, vem vet?


Idag ska vi till fårcafet med tjejerna +barn igen:) tror att de blir Linda, Emil och Erik, Christine & Engla, Jenny, Agnes, Anton och Wille, Christina H. Teres och Erla är hemma och kurerar sig efter en faluvistelse och Malin, Mira och Elias kunde tyvärr inte komma med:(
Jag har kokat röda vinbärssaft idag som jag och min lilla prins precis provsmakat med en hembakad bulle till:) Mums vad gott de va. Ikväll ska jag nog föröska plocka av de svarta vinbären och koka saft på dem imorgon. Skoj och göra de själv:) Inte alls som saften som finna på affären. skulle ha velat haft lite gammeldags glasflaskor. Om de är nån som har och vill skänka dem så tar jag gärna emot:)


Är sååå glad över mina vänner som jag har, de är inte alls sånna som ska snacka en massa skit om andra eller så. Jämt snälla, ingen som avundas nån annan eller så utan alla är glada för varandra. Sååå underbart med sånna vänner:) Som ställer upp framförallt. Melwin fick vara hos William, Jennie och Stefan igår när jag var och klippte mig. Wilma fick följa me. Rita Lyko skulle gärna vara barnvakt åt henne som e sååå snäll:) hehe. Rita undrade om jag hade övergödit Wilma innan vi åkte dit men de var ju typ 3 timmar sen hon åt när jag klippte mig, men hon var såå glad ändå:)

Imorgon är de babysim, får se om vi ska dit. Beror på hur pigg Wilma e. Melwin ville sova hos mormor, för nu tyckte han att de var såå länge sen, så imorgon ska han få sova där. Hon är ledig på torsdag så Melwin får oxå vara ledig då. Åååå vad skönt sa han och få vara hos mormor. Bästaste mormor som finns ♥ ♥ ♥


Vill att kyrkis i järna ska öppna nu men de öppnar inte förän vecka 37:( för de håller på och bygger ett tak i mitten av församlingshemmet så de får ett rum till. Så då tror de att de stör för mycket när vi ska vara där så därför börjar de senare!

Älskar min familj så mycket. Mina vänner, ni är underbara:)

Nu vaknade min lilla prinsessa igen
Puss och kram
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0