Underbara värld! ♥ ♥ ♥

Ja vad mer kan man säga;)
Allt är bara sååå pefrfekt. Älskar mitt liv just nu ♥ ♥ ♥
Har världens finaste och underbaraste barn tillsammans med den bästa mannen man kan ha:)
Fint hus, bra jobb, underbara hundar, underbara syskon, underbar mamma & Hans, underbar pappa & Maria.
Finns nog inget mera att önska sig...eller jo en husbil just nu... Hahahahahaha. Jo Leo förstås, han kommer alltid att saknas. Men han finns med oss i våra hjärtan.

Älskar min familj så otroligt mycket, mina barn betyder allt. De är de finaste barn man kan tänka sig.
Men så tycker nog alla föräldrar:)
Trodde inte att man kan älska någon så mycket.
Kan inte titta mig nöjd på varken Melwin eller Wilma. Tänk om vi hade haft Leo med oss oxå. Han fattas just nu!

Idag har mina barn fått en kusin vid namn Linus. En liten kille på 2300g och 45 lång.
Grattis kära syster Therese.

Till helgen blir de flygfest. Undra hur många som ska bo hos oss då:) Faan vad skoj de kommer bli.
Underbaraste Helen kommer hit. Älskar att festa med dig...Du är en så jävla underbar människa.
Får se om de blir utgång två dagar i helgen då:) Om vi orkar de...hehe.

Planerar lite inför framtiden oxå;)
Snart är de bröllop, dop och sen ska bara jag och älsklingen åka till Stockholm och gå på gröna lund innan de stänger för iår. Sen är de 2 folkracefestivaler...gud sööö sköj:), ja just ja Åland med lite vänner, osv, ujö hur vi planerar;) ♥ ♥ ♥
Men de är så mycket vi kan göra nu när Johnny jobbar hemma. snacka om skillnad på familjeliv alltså. Skulle aldrig skicka iväg Johnny på nåt mer borta jobb, då är jag hellre utan pengar! De är inte värt de.

Ååå snart börjar babysim oxå, gud så skoj:) om två veckor... Längtar faktiskt.
Ångrar att jag inte gick med Melwin. Men men nu är de som de är. Jag hade inte så bra mammapeng då så jag hade inte råd men nu SKA vi vara med.

Ikväll ska vi få mat av svärföräldrarna i gensen...:)
De frågade om Melwin ville sova där men han ville inte de. Han ville vara hemma med mamma, pappa och lillasyster.

Puss och kram alla, löööv u




Kommentarer
Postat av: Nadja

Hörrni, när ska ni till Grönan, vi har också pratat om Grönan? ;) Fast iofs.. ni kanske vi åka själva, haha.. kram, kram

2009-08-05 @ 08:16:15
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0