Arbete för en dag!

igår jobbade jag lite då. Körde taxi/sjukresor mellan 6.00-15,30.
Melwin var på dagis en stund sen skjutsade jag honom till farmor och Wilma var hos farmor hela dagen!

I lördags var vi till grannen och hade lite party, och de blev de kan jag lova.
Mamma och Hans var barnvakt så vi gick hem till oss vid tolv när mamma ville hem. Men de slutade med att jag gick och la mig kl 1 och Annica somnade på våran toalett. Då beslutade Ulrika sig för att ta natten hon me, så de gick hem:) Tack för en super skoj och trevlig kväll iaf, så länge den varade:)

Idag ska vi åka ner till kyrkis och julpyssla lite.
Får lite mera julkänslor. Åååå vad jag tycker att de är mysigt att de kommit snö ute.
Längtar till JUL.
Så mysigt att fira den hemma hos mamma och Hans.
Att syster med familj kommer.
Synd bara att inte pappa och familjen kommer upp iår, men de jobbar:(
Får ta och åka ner till dem i mellandagarna, kan ju passa på att handla på mellandagsrean i Karlstad då:) hihi

Puss och kram, var rädd om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0