Gott Nytt År 2010 ♥

Malin och Hans kom i tisdags, då var vi på bio tillsammans med dem, De varluftslottet som sprängdes. Skiiit bra film som de andra.
Fick jätte fina julklappar av pappa,syster, Hans, Maria och Lillebror.
En hylla att ha inne i badrummet från Jysk som jag önskade mig.
En wokpanna och kuddfodral från Ikea som jag önskade mig :)
Får alltid de jag önskar mig av dem.
Barnen fick varsitt "lektält" (som de önskade sig)
Melwin fick en Hulken, ballonger, godis, truck och Wilma fick en aktivitetsleksak och en My little ponny som kan prata:)
Johnny fick strumpor oxå:)

Ja nu är de redan nyår. 2010 imorgon. Så knäppt de kommer att bli att skriva datum nu när man ska skriva 10 först:) men de kommer nog gå bra:)

Samma visa IGEN!
Vi HATAR fjäsk! Vi tycker lika iaf!
tycker INTE om att DU knuffar mig!

Idag kommer syster Helen och Jörgen.
Kommer att bli sjukt trevligt och mysigt ikväll.
Men FAAn vad fest sugen jag e. Tror jag fick mersmak på juldagen:)
Vill på nån "hemma" fest och att de ska vara sommar naturligtvis, då smakar ju Ölen MYCKET godare:)
Ikväll blir de 3-rätters:) götta och gott att drick till, själv ska jag dricka vin:)
Har köpt lite raketer tills ikväll me.
Synd att mamma och Hans skulle åka bort annars skulle de oxå varit med ikväll. Härligt att ha en massa människor kring sig som man verkligen ÄLSKAR ♥

Roses are red...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA
2010 kommer att bli de bästa någonsin tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0