Alla ♥ ♥ ♥-ans dag!

var de igår:) Jobbade först till kl 15 sen hem och myste hela eftermiddagen och kvällen. Som vi alltid annars me gör fast de inte är alla hjärtans dag. För varför bara visa en dag om året att man älskar nån, de gör vi så gott som varje dag på året, men mysigt med en sån här dag iaf.
Jag fick en röd ros av mina älsklingar när jag kom hem och Melwin fick ett set med gips och gjut figurer som vi ska fixa till och måla nån dag, Johnny fick en skål med ett hjärta på med hjärtgodisar i:)
Under kvällen blev de god mat och myyys.
Mat på alla hjärtans dag

Efterrätten:)

Innan vi gick upp idag så la Melwin sin hand på min mage och fick sig en rejäl spark av fjärilen...han blev överlycklig:)
Har nyss tagit mig en dusch med Malte, de behövdes verkligen för han luktade så där unket som hundar kan göra, ska väl kanske inte ha gjort de nu när de är så kallt, men han torkar fort som tusan.

Ska jobba ikväll igen till imorgon halv nio, då ska jag hämta Melwin hos mormor och morfar för han ska sova där inatt, eftersom Johnny ska jobba en kort tur imorgonbitti, han ska bara åka ner till Borlänge och lsats lastbilen sen slutar han:)

Imorgon blir de UL igen då, skönt. Vill se så allt är ok, ska komma ihåg och fråga nu ox om de kan mäta syreflödet i navelsträngen, så att den är 100%. Vem vet de kanske tittar ut en bebis imorgon annars...Hehe. Är de inte som de ska så måste de ju plocka ut h*n, så är de ju. De är ju därför vi är på så många koller. Men nu är de inte långt kvar, ca 3 veckor...Myyyyys.

Längtar efter våran fjäril så jag tror jag dör snart...♥ ♥ ♥ ♥
Saknar våran lilla älskling Leo. Varje gång jag ser en starkt lysande stjärna på himmelen så tror jag att de är du som har tänt den för att vi ska veta att de är du.

♥ ♥ ♥ ♥Puss puss<3<3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: Christine

Nej visst ska man visa sin kärlek även annars. R o jag har infört en ritual då vi åker o fikar på Håkanssons en gång i veckan. Hur mysigt o romantiskt är inte det? För att komma ut lite och för att vi tycker om Håkanssons och fika. Kram kram.

Jättefint dukat hade ni iaf!!

2009-02-15 @ 18:31:29
URL: http://familjentipers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0