Äntligen:)

Idag kommer syster och Max... SKoj skoj, men får inte träffa dem förän imorgon.
Mamma skulle skjutsa hit Jessica för vi ska ju till Ikea i Västerås, vi valde mellan de och Gävle och jag tycker inte om Ikea i  Gävle. I Karlstad har jag varit såå många ggr så jag kan de utantill, så de får bli Västerås...Helst skulle vi har varit till jakobsberg, där är de bra, eller vad säger du Emma:) Där har vi varit inne några ggr...hehe.

Sitter och väntar på att steken i ugnen ska bli klar, har målat bokstäverna till Melwins tavla en gång och ramen till min hemmagjorda tavla oxå, så ska bara måla dem en gång till, sen blir de montering:)

Usch vilket väder de är ute då...Snöyra, men de är en skön innedag iaf:) hehe...

Ikväll ska vi käka vårrrullar och se på Lets dance:)
Blir nog en skottning sen efter maten, antar jag, har ju kommit lite snö idag.

Kram på er alla ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jajjemen, Självklart Jakobsberg, DE E DE BÄSTA. Hoppas du hittar mycket fint vännen min. Kraaaaaaaaaam

2009-02-07 @ 08:23:44
Postat av: Christine E (Inredarpanik)

Ikea Jakobsberg/Barkarby är min favorit också, men det är ju för att det finns större anledning att åka till det ikeat eftersom min mor bor i den kommunen.

2009-02-10 @ 13:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0