Är hos syster ♥ ♥ ♥

Är hos syster och hälsar på. Kom igår och åker hem imorgon:) På vägen ner igår, så mellanlandade vi hos min lillasyster och fick oss mat:) Tack älskade syster. Träffade pappa en sväng oxå:)
Igår kväll fick jag min efterlängtade kebabpizza här i Töreboda, den är sååå underbart god:)

Idag ska jag, Melwin och Max till badhuset, Storasyster jobbar, men de ska nog gå bra, hehe. Tror vi ska gå in på klädaffären här och kika om de finns nå fina bebiskläder...De hade såå fina sist vi var här men då hade jag ju bara gått halv tiden å jag vågade inte köpa nåt då, vill inte handla saker för tidigt, svårt att hålla sig men. Har handlat lite på tradera iaf:)
Ikväll ska vi på bio, Bolt tror jag den hette.

Usch de snöar här, trodde jag åkte från snöandet, de är ju ändå 25 mil söderut vi är, hemifrån...Men men de är väl bara att tacka och ta emot här me förstår ja...

Saknar mina vovvar faktiskt och såklart min älskling oxå... Men de får mysa lite utan oss.

Guud vad vi längtar efter dig
♥ ♥ ♥ FJÄRILLEN ♥ ♥ ♥
Vet att du kommer att bli en riktig fotbollsspelare eller en riktig kickboxare iaf. Inte lugnt en sekund, sååå skoj när alla kan känna på magen och få sig en rejäl spark och att man kan sitta och bara stirra på magen och se dessa sparkar. *SÅ UNDERBART* Jessiva fick känna en massa sparkar för nån dag sen...
Jag sa till storasyster igår att jag tror att du och lillasyster är de som längtar mest, och då sa hon att, när hon berättade för en kompis till henne att jag var gravid igen så började kompisen att grina för hon blev sååå glad för min skull, fast hon inte ens har träffat mig. Men hon vet ju vad som hände förra gången. Såå härligt att de finns så underbara medmänniskor.

Puss pch kram alla
♥ ♥ ♥
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Christine

Ja du är stark och ger inte upp. Det är skönt att Leo o Melwin ska få ett syskon och underbart att du inte gav upp efter Leo. Finns nog många som skulle ha gjort det. Kramkram

2009-02-12 @ 11:30:24
URL: http://familjentipers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0